Er der nogen herfra Amino, som har købt reklame??? |
Fashion-Seller:Andreas Lolk:Jeg ville forhøre mig hos en advokat inden jeg foretog mig noget som helst. Især hvis beløbet var af en betydelig størrelse.
Undersøg hva det koster at føre retsager på kryds og tværs af landegrænserne, og du vil indse min kommentar ik er helt dum...
Husk på du aner ik hvordan firmaet/personen er stillet økonomisk. Vinder du sagen og personen intet ejer, ender du bare med en stor regning, og har tabt endnu flere penge...
Dertil kommer en masse tidsspild og krafter der bliver brugt forkert... Samme råd vil en advokat sige, hvis han har nosser nok til at tænke på sin klient, fremfor tegnebogen. Og heldigvis findes der mange af dem
Jeg synes ikke, at din kommentar var helt eller delvis dum
Jeg kan godt forstå den, men under alle omstændigheder kender vi ikke nok omkring de pågældende virksomheder. Derudover sidder vi på et offentligt forum og, hvis der er et betydeligt beløb på spil, samt et produkt man ikke kan sælge til andre, ville jeg ganske enkelt ikke tage råd fra en gut der hedder Fashion-Seller på et online forum - No offence, men trådstarter kender intet til hverken dine, mine eller tredjeparts kompetencer til at foretage en sådan vurdering af denne sag.
Derfra kommer min kommentar om, at han skal tale med en advokat, som sættes ind i sagen. En ordentlig advokat vil også kunne se om det er det værd at gå efter kunden, hvilke muligheder der er o.l. Det har vi ikke nok baggrundsviden omkring situationen til at vide.