Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000 kr. for domænenavn

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej fra en ny Amino!!

Nu har jeg vist siddet på sidelinjen længe nok og suget til mig af alle jeres gode råd og anvisninger...mange er taget til efterretning, derfor er min forretningsplan også mange gange prydet med tilføjelsen "fra www.amino.dk"  

Påtænker at starte net-shop op næste sommer - derfor denne research....

Overvejer et domænenavn (.com adresse) som www.buydomains.com har til salg - til 10.000 kr. Det er unægteligt en del penge!! Det jeg nu er mere betænkelig ved er, hvorvidt jeg tør taste accept til "terms of sale" og "terms of use"...Nogen der kan vejlede??

Kigger i øjebliket på OpenBizBox fra www.goldenplanet.dk til 500.- incl. kortbetaling/mdr.. Er det dyrt? Kan systemet/firmaet anbefales?

Tina

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:04
Hej Tina

Det lyder meget som min situation du beskriver der - blot med den forskel, at jeg har set et domæne hos fabulousdomains.com

Det kostede også mange tusinde kroner, så jeg er også lidt betænkelig. Se evt. min tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6975

Jeg lurer ïøvrigt også på GoldenPlanets produkt...

Hej fra Pernille

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:20
10.000,- kr. er ikke dyrt for et godt .com-domæne. Jeg tror man er nødt til at vænne sig til, at prisniveauet for et optaget .com-niveau er fra 5.000 og opefter, bl.a. fordi der er omkostninger og tidsforburg forbundet for sælger med at forhanlde og gennemføre handlen. Du kan evt. prøvet at byde en lavere pris og høre, hvad de siger til det.

Hvis du henvender dig mest til danske kunder skal overveje nøje, om du vil smide penge efter.com-domænet, hvis det er også er optaget som .dk. Domænet med .com kan være meget nyttigt, men rigtig mange af din brugere vil tage fejl og både maile og surfe til .dk-adressen, og det er ikke i alle tilfælde, at den fejl bliver opdaget af hverken dig eller dine brugere.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:10
OpenBizBox er OsCommerce hvor der bare er lagt nogle addons på...
Mener man stadig kan prøve en demo, så prøv det først om det er noget for dig...

Og husk oven på de 500Kr skal der osse smides nogle penge til PBS...

Buydomains er sagt af mange et svindler firma... de nakker domæner stjæler fra ens kreditkort o.s.v....
Søg evt. på google efter "stopbuydomains"

Og hvis du mener domænet er 10.000kr værd så er det vel prisen...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:19
Hej

Jeg kan bestemt ikke anbefale buydomains.com pga ringe service, og bedrageri. Dette er dog sagt uden at have haft noget at gøre med dem som kunde.

Goldenplanet shoppen er fin nok Har selv kørt med den hos min arbejdsgiver, vi lukkede den dog pga konkurrence ( it udstyr er der intet at tjene på). Den er OsCommerce baseret og fungerer fint.
Goldenplanets oppetid er fin nok og servicen ok. man betaler 3 mdr af gangen.

Jeg ville dog henvise til www.venio.dk som har lavet en del om i strukturen, blandt andet nogle meget flotte designs. Du kan se nogle referencer på systemet hos dem.

Tilmeldt 10. Jan 06
Skrevet kl. 18:53
Jeg ville ikke være nervøs ved at købe et domæne af Buydomains.com, de har ganske rigtig fået en del dårlig omtale, men de er blevet en ret stor aktør på markedet for domænevideresalg, og jeg har hørt om mange, som har købt domæner af dem uden problemer.
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 18:15
Lige for at knytte en bemærkning til Buydomains, så har jeg brugt dem gennem mange år uden problemer. De er altid hurtige til at svare på mails, så kan ikke nikke genkendene til dårlig support.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:43
Jeg brugte dem for nogen år siden, og selv et år efter jeg havde opsagt alt hos dem blev de ved med at hæve penge på mit visakort, som jeg så måtte have banken til at føre tilbage... Det stoppede først da jeg fik nyt kort.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Jan 06
Skrevet kl. 18:52
Det meste dårlige jeg har hørt om Budomains har handlet om buydomains.dk og den danske hostingforretning. Jeg tror ikke, der er problemer med at købe et .com-domæne hos buydomains.com - her har jeg mest hørt, at de er svære at presse ned i pris, men jeg har ikke hørt, at de kan finde på at løbe med pengene uden at man får domænet.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:05
Tjaa, begge firmaer har adresse og telefonnumre der hører til i USA, så det er svært at gøre så meget herfra hvis de render med pengene uden at levere et domæne, medmindre man betaler med kort.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)