Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af mode-portal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne, starte min egen portal for ufaglærte elever og selvlærte stylister, kostmetologer og det, men hvor kan jeg det, hvem skal jeg kontakte?  nogle der har råd eller ideer, så kom med dem:D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok starte med, at gøre projektet meget mere fokuseret. Mode er et vidt begreb, der dækker mange grene...

Dernæst skal du finde ud af hva din portal skal omhandle og kunne, og hvilke funktioner der er nødvendige. Når det er gjort, skal designet fixes og som det sidste skal en programmør sætte det hele op...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler lidt mere info på denne. Bl.a. noget omkring hvad portalen skal kunne indeholde og hvad der adskiller jer markant fra de tusindvis af andre tilbud der eksisterer på markedet i dag. Se eksempelvis på ooolio.com, der ligesom mange andre har skabt en konsolideret platform for tøj og mode online, men derudover også har formået at integrere et socialt aspekt der adskiller dem fra resten af markedet.

Uanset, så ville jeg sætte mig ned og undersøge markedet lidt dybere og komme med en mere konkret plan ift. hvad der skal til.

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)