Hej alle aminoer, Jeg har lige færdig gjort et logo job for en kunde og det slog mig at jeg endelig godt kunne tænke mig lidt flere af sådanne job da jeg synes at det er noget at det sjove at arbejde med, meeeeen... Jeg mangler refferencer, derfor vil jeg gerne give alle jer hvad jeg synes er et super tilbud! 4-6 logo udkast kun 800 kroner, arbejdes proccesen foregår ved at du først modtager 4 - 6 udkast kunne f.eks. være noget ligende dette som vi allerede har lavet:
I dette eksempel ønskede kunden at navnet Bavarian Imports indgik i logoet og at der blev hentet inspiration fra det Bayerske flag. Efter at kunden havde set udkastene valgte kunden at arbejde videre med logo nummer 2, dog ville han gerne havde de sorte streger under A til også at gå under B og han ville også gerne havde en anden slag A da han ikke var så vild med trekanten som den var. Vi lavede så nogle nye udkast og sende til ham:
Her havde vi arbejdet videre med de ønsker han havde, og gav ham nogle forskellige mulgiheder at vælge imellem. Kunden valgte logo numme 5 men han ville gerne havde a gjort lidt mindre og den blå farve lidt lysere, så vi lavede nogle nye udkast og sende dem til ham, de så således ud:
Kunden valgte så logo nummer 3 som sit ynglings og valgte det..
Men håber at der er nogle herinde fra der også kunne være interesseret i et logo, for vil som sagt meget gerne igang med at lave nogle, hvis i har nogle spørgesmål eller andet er i altid velkommen til at spørge enten her i tråden eller på mail krii08@hotmail.com Mvh Kristoffer Ps. Undskyld for det lange indlæg men vil gerne give et indblik i vores arbejds procces.. pss. Jeg forbeholder mig ret til at vælge imellem alle interesseret, og regner hellere ikke med at lave mere end ca. 5 logoer til denne pris.
|
Hej Kristoffer
Jeg har sendt dig en mail :)
Mvh.
www.595.dk