Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min forside for kedelig

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet min mobilside om, så jeg nu har en kategori til Nokia mobiler og en kategori til Sony Ericsson mobiler osv., desuden har jeg tilføjet et billede af hver mobiltelefon ved siden af beskrivelsen.

Mit mål var at få min mobilside til at minde lidt om en webshop, hvor kunden nærmest ikke opdager at han ender hos f.eks. Callme. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet af mine mobil kategorier, men er lidt i tvivl om forsiden.

Mangler der noget liv eller er det for rodet. Lige nu linker jeg hverken til mobiler eller taletid på forsiden, men kun til mine undersider. Skal jeg placere mobilkampagner på forsiden istedet for?

Kom meget gerne med noget feedback, også gerne på mobil kategorierne: Billige mobiler

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:32

Vi prøver lige igen Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:36

Ja, forsiden og undersiderne virker ret 'hjemmelavede'. Skiftet fra din side til de andres sider springer i øjnene og man undrer sig over, hvorfor din side eksisterer.

Hvad er formålet med siden?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:46

Formålet med siden kan jeg ikke gennemskue bestilling linker videre til en anden shops ejer du den , eller hvad vil du med det , der er intet om din virksomhed , på din siden , har virkeligt svært ved sige noget godt , da siden virker kun med en forside og linker videre til produkt og så videre til en webshops , som ikke er på din side

Jeg kan let se den linker til en anden siden den hopper jo over i en anden browser og ser der Callme webshoppen  url , oppe i browser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51

Jeg har calme.dk til salg, måske det kunne bruges når du linker til dem ;-)

Den mobil der hedder samsung m7500 ved du om den kan fåes uden det armani logo bagpå ?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:52

Hvad er pointen med at f.eks. linke til Call me webshops, når man trykker bestilling?

Er det er forsøg på at lave en lokal pricerunner eller hjælpe Call me fordi du kan lide dem?

Er det er firma du er igang med eller fritid?

Er i tvivl med formåletConfused

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:57

lassmi:

Hvad er pointen med at f.eks. linke til Call me webshops, når man trykker bestilling?

Er det er forsøg på at lave en lokal pricerunner eller hjælpe Call me fordi du kan lide dem?

Er det er firma du er igang med eller fritid?

Er i tvivl med formåletConfused

Det er firma. Jeg får provision for hver ny mobilkunde.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:59

FRIIS INVEST:

Jeg har calme.dk til salg, måske det kunne bruges når du linker til dem ;-)

Den mobil der hedder samsung m7500 ved du om den kan fåes uden det armani logo bagpå ?

Callme ville ikke acceptere en mobilside på det domæne Smile

Så vidt jeg ved, så er Samsung M7500 kun lavet i en Armani version.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:01

Mikael christiansen:

Formålet med siden kan jeg ikke gennemskue bestilling linker videre til en anden shops ejer du den , eller hvad vil du med det , der er intet om din virksomhed , på din siden , har virkeligt svært ved sige noget godt , da siden virker kun med en forside og linker videre til produkt og så videre til en webshops , som ikke er på din side

Jeg kan let se den linker til en anden siden den hopper jo over i en anden browser og ser der Callme webshoppen  url , oppe i browser

Min side er ikke en mobilshop, men mere et udsalgskatalog. Kunden må selvfølgelig gerne opdage at han kommer over til Callme, jeg vil bare gerne have så blød en overgang som muligt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:03

Siden er også hjemmelavet Stick out tongue

Formålet med siden er selvfølgelig at sende kunden videre til et mobilkøb hos Callme.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)