Jeg har netop lavet min mobilside om, så jeg nu har en kategori til Nokia mobiler og en kategori til Sony Ericsson mobiler osv., desuden har jeg tilføjet et billede af hver mobiltelefon ved siden af beskrivelsen.
Mit mål var at få min mobilside til at minde lidt om en webshop, hvor kunden nærmest ikke opdager at han ender hos f.eks. Callme. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet af mine mobil kategorier, men er lidt i tvivl om forsiden.
Mangler der noget liv eller er det for rodet. Lige nu linker jeg hverken til mobiler eller taletid på forsiden, men kun til mine undersider. Skal jeg placere mobilkampagner på forsiden istedet for?
Kom meget gerne med noget feedback, også gerne på mobil kategorierne: Billige mobiler
Ja, forsiden og undersiderne virker ret 'hjemmelavede'. Skiftet fra din side til de andres sider springer i øjnene og man undrer sig over, hvorfor din side eksisterer.
Formålet med siden kan jeg ikke gennemskue bestilling linker videre til en anden shops ejer du den , eller hvad vil du med det , der er intet om din virksomhed , på din siden , har virkeligt svært ved sige noget godt , da siden virker kun med en forside og linker videre til produkt og så videre til en webshops , som ikke er på din side
Jeg kan let se den linker til en anden siden den hopper jo over i en anden browser og ser der Callme webshoppenurl , oppe i browser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Formålet med siden kan jeg ikke gennemskue bestilling linker videre til en anden shops ejer du den , eller hvad vil du med det , der er intet om din virksomhed , på din siden , har virkeligt svært ved sige noget godt , da siden virker kun med en forside og linker videre til produkt og så videre til en webshops , som ikke er på din side
Jeg kan let se den linker til en anden siden den hopper jo over i en anden browser og ser der Callme webshoppen url , oppe i browser
Min side er ikke en mobilshop, men mere et udsalgskatalog. Kunden må selvfølgelig gerne opdage at han kommer over til Callme, jeg vil bare gerne have så blød en overgang som muligt.