jeg er ved og lave denne side for en af mine kammerater hvad syntes i omden det erikke helt færdig kom enlig med ider til siden vis det er
på forhånd tak |
siden hedder www.biker-tattoo.dk
jeg synes den grønne farve skulle være rød :-) hvor lang tid har du brugt på siden og hvad platform er den lavet af ? |
Nu har jeg ikke været det hele igennem, men jeg har da et par kommentarer..... Grøn duer ikke for mig Hvorfor bruger i halvdelen af det jeg kan se på min skærm, til logo og menu? For mig giver det ikke mening, så jeg ville flytte de ting længere op på siden Det er lige før at jeg skal have briller på, for at læse menutekster...............det er godt nok småt Der mangler ikon-billeder på de fleste punkter under albums Sådan et billede som nr. 5 under blomster, kan godt virke skræmmende, når stregerne på det øverste hjerte er så ujævne (bare min mening....jeg ville være skræmt) Alle billeder skal kunne zoomes til ret stor størrelse og være knivskarpe Jeg ved godt at det bruges mange steder, men den der sikkerhedskode under kontakt.............vil sikkert give færre henvendelser Hvorfor kan man ikke ringe? Du skriver "hvem er vi" og så er der een person under menupunktet ;o) Jeg fatter ikke hvad man skal bruge login til.... Ok...........det er alt for irriterende, når man skal scrolle på alt. På min bærbare 15,1" skærm, bruger du altså 3/4 af siden på overskrift(logo), menu og mellemrum.................det er PISSE irriterende ;o) igen igen igen
Held og lykke med siden......;o)
Jack |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Jeg bryder mig ikke om den måde siden er bygget op på, det med at baggrunden står fast virker underligt, menuen er ikk så go! og du har nogle dragebilleder til at køre i højre hjørne.. det ene billede er taget fra et computerspil der hedder mortal combat.. lidt for nørdet til bikere måske :) |
M dfdf
Hej Schluter Det er en af de mest gyselige sider jeg længe har besøgt
Teknisk skal du nok overveje at kikke her du kan ligeså godt gøre nu når siden ikke er færdig
Jeg håber du tager det positivt og ikke personligt.
/allan
|
Hvor er din adresse? Jeg tror, du får flere kunder i butikken, hvis du fortalte hvor den ligger? Ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke |
Bare lige en tilføjelse. "det er altid 100% steril da dette altid vil være første priotet" Det hedder prioritet. |
Super fed baggrund :-) Det grønne burde bare være sort eller rød. mvh christian |
Online FashionStore - www.iwoman.dk - Modetøj til hverdag og fest!