Hej jeg har lavet en tråd i flere forskellige forummer nu, og håber snart jeg finder folk der er lidt inde i skatte regler. Jeg har gennem de sidste 4-5 år handlet med odds på betfair ved hjælp af programmet BETANGEL. on and off, Men det sidste halve år har jeg sku haft svært ved IKKE at lave mellem 3.000 og 5.000 om dagen, (Jo du læste rigtigt). Nu har jeg efterhånden fået opbygget mig en lækker bankroll på betfair, og har mere eller mindre droppet alt andet for kun at handle på betfair. Sagen er den at hvis man er en "vindende" spiller på betfair, skal man betale 20 % af sine gevinster til betfair, som de kalder premium charge.Det kan jeg leve med, men hvis skattefar skal have 60% af de sidste 80% så svier det sku lidt. |
Hej!
Italien har blokeret for adgang til Betfair - så jeg har ingen ide om hvad "reglerne" er.
Men fandt alligevel nedenstående forum, hvor en spiller på Betfair har fået bindende forhåndssvar fra SKAT om at gevinster vundne er skattefrie. Den pågældende har været så venlig at lægge teksten som han brugte til sin forespørgsel til SKAT op. Det kunne måske være værd at ofre de 300 kr.
http://www.nimkim.dk/forum/viewtopic.php?p=12666
Henrik