Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe dagsløn på BETFAIR...... MEN !!!!!!!!

Side 1 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lavet en tråd i flere forskellige forummer nu, og håber snart jeg finder folk der er lidt inde i skatte regler.

Jeg har gennem de sidste 4-5 år handlet med odds på betfair ved hjælp af programmet BETANGEL. on and off, Men det sidste halve år har jeg sku haft svært ved IKKE at lave mellem 3.000 og 5.000 om dagen, (Jo du læste rigtigt).

Nu har jeg efterhånden fået opbygget mig en lækker bankroll på betfair, og har mere eller mindre droppet alt andet for kun at handle på betfair.

Sagen er den at hvis man er en "vindende" spiller på betfair, skal man betale 20 % af sine gevinster til betfair, som de kalder premium charge.Det kan jeg leve med, men hvis skattefar skal have 60% af de sidste 80% så svier det sku lidt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Italien har blokeret for adgang til Betfair - så jeg har ingen ide om hvad "reglerne" er.

Men fandt alligevel nedenstående forum, hvor en spiller på Betfair har fået bindende forhåndssvar fra SKAT om at gevinster vundne er skattefrie. Den pågældende har været så venlig at lægge teksten som han brugte til sin forespørgsel til SKAT op. Det kunne måske være værd at ofre de 300 kr.

http://www.nimkim.dk/forum/viewtopic.php?p=12666

Henrik

Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 11:53

Halløj

tænk efter alle de gange jeg har efter spurgt et præcist svar, og så viser det sig at du bare har det helt rigtige svar.

Det er bare for fedt, jeg havde egentlig sat mig selv op til at jeg skulle betale skat af pengene, men det skal jeg jo ikke.

tror nu lige at jeg vil tage et udskrift af den side du viste mig med ned på told og skat og se om ikke man kan få noget på skrift, det er jo mange penge det drejer sig om.

Men tusind tak for svaret min ven

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Er der noget snyd i at bruge "BETANGEL. on and off" og får man lige op til 5.000 om dagen Surprise

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:19

Har du noget imod at forklare lidt om betangel og hvad det gør?

Jeg har selv tabt en del moneter på at handle odds på betfair.. mangler lidt en strategi.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:47

Odds'er du på fodbold kampe? 

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:12

Tror reglerne ser således ud, hvis du lever af det skal du betale skat af beløbet.

Hvis du har et job ved siden af, skal du kun betale skat, hvis bookmakeren er et ikke EU-land. Sådan var det i hvert den gang jeg spillede poker.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:40

maelstrom:

Har du noget imod at forklare lidt om betangel og hvad det gør?

Jeg har selv tabt en del moneter på at handle odds på betfair.. mangler lidt en strategi.

Smid din mail i en PB så sender jeg dig en guide ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:42

realtvc:

Hej jeg har lavet en tråd i flere forskellige forummer nu, og håber snart jeg finder folk der er lidt inde i skatte regler.

Jeg har gennem de sidste 4-5 år handlet med odds på betfair ved hjælp af programmet BETANGEL. on and off, Men det sidste halve år har jeg sku haft svært ved IKKE at lave mellem 3.000 og 5.000 om dagen, (Jo du læste rigtigt).

Nu har jeg efterhånden fået opbygget mig en lækker bankroll på betfair, og har mere eller mindre droppet alt andet for kun at handle på betfair.

Sagen er den at hvis man er en "vindende" spiller på betfair, skal man betale 20 % af sine gevinster til betfair, som de kalder premium charge.Det kan jeg leve med, men hvis skattefar skal have 60% af de sidste 80% så svier det sku lidt.

Betfair ligger i EU og dermed er gevindsterne skattefri. Det er kun ved bookmakere udenfor EU, at du skal betale skat!!!

Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 10:54

Hej betangel er et interface program jeg bruger for at få et bedre overblik over udbud og efterspørgsel på oddsene på betfair., Jeg regner med at du kender til grundpillerne i at handle med odds , altså back high og lay low, elle omvendt., for at vide hvor du skal købe og sælge er det altafgørende at du har betangel da du i den, kan benytte dig af div værktøjer for at få et "feel" for hvordan markedet er.Det er fuldt lovligt og betfair er helt indstillet på at man handler på den måde, de får jo deres procenter uanset hvordan pengene kommer ind i markedet.Du kan se lidt videoer om betangel og brugen af det hvis du søger på betangeltv på youtube. her viser de funktionerne af programmet, men ikke hvordan det skal bruges i action, eller andre små hemmeligheder til hvordan man finder ud af hvilken vej oddsene vil bevæge sig. Jeg har haft købt mange, mange systemer, men må erkande at der er kun er en vej hvis man vil lære det, og det er ved at øve sig igen og igen. Den måde jeg bruger går ud på at jeg åbner et marked i betangel 20- 30 min før start, og så går jeg ind på racing post og ser lidt på spotlight verdict, postdata, formcards, topspeed ovs... for lige at danne mig et indtryk om, om favoritten er en klar favorit eller om der er andre heste der er rimelig gode også.når jeg har gjort dette kigger jeg på min betangel screen, og ved hjælp af grafer og  "advanced charts" prøver jeg at holde øje med hvordan pengene bliver matchet. evt kommer der store beløb ind på lay eller back sider, er der nogen der "spoofer" (ligger penge ind i 2 eller 3 back eller lay boks uden at ønske at de skal macthes, men kun for at ændre "Weight off money" så de snyder fiskene til at tro at oddsene er på vej den modsatte vej af hvad de i virkeligheder er.Jeg holde lidt øje med graferne på de andre heste om de beløb der bliver satset på dem, Feks er der en hest der blive backed meget og med rimelige beløb, og det ikke er favoritten, så vil favoritten helt sikkert stige. Og jeg kunne blive ved. Det bedste du kan gøre er nok At google adam heatcote, en 24 årig brite der laver i snit 30.000 dkk om dagen, han har en blog hvor han forklarer hvordan han gør. det var ham der inspirerede mig

Side 1 ud af 8 (79 indlæg)