Ah, ok, den var sgu nok lige til grænsen, Presario. Som jeg skrev for 2 minutter siden i en anden tråd er det jo lovligt at markedsføre sig herinde, men gør du det på den lidt overfriske måde, burde du nok placere det i "Jeg har et godt tilbud til dig kategorien"
Det var forkert at markedsføre sådan, normalt ville jeg ikke gøre det, men jeg syntes at det virkede lidt tåbeligt at bare udstille min hjemmeside for interesserede, der skulle ligesom en gulerod til. Jeg burde naturligvis have fået en af mine kunder til at udtrykke sig og gengive dennes udtalelse istedet for.
Jeg vil dog sige, at jeg er ret ny her på sitet, men har nu gjort mig nogle dyrebare erfaringer.
Hvis jeg har trådt nogle over tæerne undskylder jeg mange gange.
Jeg vil dog alligevel rose dette site, for dens meget spændende indhold og konstruktiv debat, og det glæder mig at der findes et så aktivt sted, hvor man kan hente og give hjælp.
Det med rubrikkerne er en ting men måske det mindst vigtige. Det værste man kan gøre er at lave fake-anbefalinger. Dvs. at man selv laver anbefalinger og udgiver sig for at være en anden.
Men man lærer hver dag og Pressario har helt sikkert lært af dette. I dette forum vil det bestemt ikke virke underligt at man præsenterer sig selv og sin hjemmeside overfor brugerne.