Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til rigtig god revisor

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Jeg har været ved at søge efter en god revisor i lang tid. Jeg har fundet en rigtig god til en utrolig pris.

Se mere på

Firmaet hedder A-Z Bogføring.

Men han bogfører kun hjemmefra, men henter og bringer bilag samt balance.

Jeg har brugt ham i nu ½ år og føler et godt samarbejde med ham.

Fortsat god aften.

Presario

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:35
Hej Presario - og velkommen til

I dette forum er det mere end tilladt at reklamere for sig selv og de ydelser/produkter man nu sælger. Derfor behøves du ikke, som i ovenstående indlæg, lade som om du er en glad kunde hos dig selv

Lav i stedet et lille tilbud og smid det i kategorien "jeg har et godt tilbud til dig" - det virker meget bedre. Det andet her er lidt suspekt!

ps. Baggrunden for dette indlæg er http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6946&pageNo
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:11
Kære Aminoer,

Såfremt I har brug for en revisor der kan give hjælp til selvhjælp og som har rigtig godt styr på sit fag, skulle I prøve nedenstående;

BOGFØR SELV : 4 timers ”kom i gang med selv at bogføre og udskrive regnskaber” aften kursus for mindre nystartede og etablerede virksomheder. Efter kurset er du selv i stand til at varetage den daglige administration, bogføring, løn, moms og regnskabsudarbejdelse. Medbring egne bilag – bogfør dem på kurset - fortsæt selv dagen efter! Du får styr på din egen økonomi og sparer mange penge på revisorer og andre rådgivere. Pris 950,- ex moms. Tilmeld dig og hent brochurewww.poulhansen.dk .

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:36
He-He

Den var god. Skarpt set! Lad os håbe at Presario er bedre til at revidere end lave skjult reklame for sig selv :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:55
Det er han næppe. Iflg. hjemmesiden er det et bogføringsfirma vi taler om.

Det er useriøst at profilere sig på denne måde. Jeg mener også det er useriøst som revisor at lave markedsføring via direct mail o.l. som det omtales i den tråd der henvises til. En revisor skaffer sine kunder på en måde, og det er via sin faglighed, netværk, via anbefalinger evt. suppleret med nogle reklamer i forskellige medier. Revisorfaget er ikke en kamp på pris, men en kamp om hvilken ydelse man kan levere og værdien af den ydelse der leveres, og er det en god revisor er ydelsen betydeligt mere værd for kunden end den pris man betaler.

For et bogføringsfirma er det lidt anderledes. Der kan man mere fokusere på at det er et stykke arbejde der skal laves til en god pris. Derfor fremstår firmaet mere som et bogføringsfirma.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 09:21
Pinligt...........
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hej!

Det er sgu ikke smart/velovervejet markedsføring.

Tror næppe, at det vil give mange Aminoer som nye kunder.

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:24
Yderst pinligt.

Ikke noget jeg vil anbefale.

/Peter Juhl

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:52
Dato: 05-09-2006 08:54:34 Forfatter: Skat & Råd
Det er han næppe. Iflg. hjemmesiden er det et bogføringsfirma vi taler om.

Det er useriøst at profilere sig på denne måde. Jeg mener også det er useriøst som revisor at lave markedsføring via direct mail o.l. som det omtales i den tråd der henvises til. En revisor skaffer sine kunder på en måde, og det er via sin faglighed, netværk, via anbefalinger evt. suppleret med nogle reklamer i forskellige medier. Revisorfaget er ikke en kamp på pris, men en kamp om hvilken ydelse man kan levere og værdien af den ydelse der leveres, og er det en god revisor er ydelsen betydeligt mere værd for kunden end den pris man betaler.

For et bogføringsfirma er det lidt anderledes. Der kan man mere fokusere på at det er et stykke arbejde der skal laves til en god pris. Derfor fremstår firmaet mere som et bogføringsfirma.

Hejsa

Min revisor benytter sig også af direct mail. Man skal jo huske, at revision er en konsulentydelse, som enhver anden. Det er selvfølgelig bare et plus, hvis man kan få andre til at anbefale sig. Men jeg ser ikke noget galt i, at også revisorer reklamerer for sig selv. Og det behøver jo ikke at være en dårlig revisor bare fordi, at man reklamerer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hej Rikke!

Det er jo heller ingen, der har noget imod, men så venligst under de rigtige kategorier.

Hilsen

Peter 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)