I dette forum er det mere end tilladt at reklamere for sig selv og de ydelser/produkter man nu sælger. Derfor behøves du ikke, som i ovenstående indlæg, lade som om du er en glad kunde hos dig selv
Lav i stedet et lille tilbud og smid det i kategorien "jeg har et godt tilbud til dig" - det virker meget bedre. Det andet her er lidt suspekt!
Såfremt I har brug for en revisor der kan give hjælp til selvhjælp og som har rigtig godt styr på sit fag, skulle I prøve nedenstående;
”BOGFØR SELV : 4 timers ”kom i gang med selv at bogføre og udskrive regnskaber” aften kursus for mindre nystartede og etablerede virksomheder. Efter kurset er du selv i stand til at varetage den daglige administration, bogføring, løn, moms og regnskabsudarbejdelse. Medbring egne bilag – bogfør dem på kurset - fortsæt selv dagen efter! Du får styr på din egen økonomi og sparer mange penge på revisorer og andre rådgivere. Pris 950,- ex moms. Tilmeld dig og hent brochure på www.poulhansen.dk .”
Det er han næppe. Iflg. hjemmesiden er det et bogføringsfirma vi taler om.
Det er useriøst at profilere sig på denne måde. Jeg mener også det er useriøst som revisor at lave markedsføring via direct mail o.l. som det omtales i den tråd der henvises til. En revisor skaffer sine kunder på en måde, og det er via sin faglighed, netværk, via anbefalinger evt. suppleret med nogle reklamer i forskellige medier. Revisorfaget er ikke en kamp på pris, men en kamp om hvilken ydelse man kan levere og værdien af den ydelse der leveres, og er det en god revisor er ydelsen betydeligt mere værd for kunden end den pris man betaler.
For et bogføringsfirma er det lidt anderledes. Der kan man mere fokusere på at det er et stykke arbejde der skal laves til en god pris. Derfor fremstår firmaet mere som et bogføringsfirma.
Det er han næppe. Iflg. hjemmesiden er det et bogføringsfirma vi taler om.
Det er useriøst at profilere sig på denne måde. Jeg mener også det er useriøst som revisor at lave markedsføring via direct mail o.l. som det omtales i den tråd der henvises til. En revisor skaffer sine kunder på en måde, og det er via sin faglighed, netværk, via anbefalinger evt. suppleret med nogle reklamer i forskellige medier. Revisorfaget er ikke en kamp på pris, men en kamp om hvilken ydelse man kan levere og værdien af den ydelse der leveres, og er det en god revisor er ydelsen betydeligt mere værd for kunden end den pris man betaler.
For et bogføringsfirma er det lidt anderledes. Der kan man mere fokusere på at det er et stykke arbejde der skal laves til en god pris. Derfor fremstår firmaet mere som et bogføringsfirma.
Hejsa
Min revisor benytter sig også af direct mail. Man skal jo huske, at revision er en konsulentydelse, som enhver anden. Det er selvfølgelig bare et plus, hvis man kan få andre til at anbefale sig. Men jeg ser ikke noget galt i, at også revisorer reklamerer for sig selv. Og det behøver jo ikke at være en dårlig revisor bare fordi, at man reklamerer.