Jeg har startet en engelsk version op af et planteforum - jeg har formentligt begået en brøler af rang i og med at det er så alsidigt..efter at have læst gode råd bl.a. herinde fra skulle jeg nok hellere have valgt en niche. Nuvel indtil videre giver jeg ikke op. Jeg har haft skrevet min egen artikel og submitted den til artikeldatabaser såsom ezine m.m., men responsen stod ikke mål med arbejdet. Jeg prøver er nu ved at tage content fra gratis artikeldatabaser såsom ezine, mod at jeg self. gengiver teksten nøjagtigt som de ønsker med links. I forhold til SEO, vil dette så ikke på sigt bringe mig længere frem i søgningerne? Her er et eksempel over de artikler jeg fx. har bragt om tomater: http://www.plantforums.net/Forum-Tomatoes Jeg synes bare ikke der sker en pind i Googles Webmaster Tool... jeg er nummer 3 på ordet 'plantforums' thats it... måske er det bare utroligt langsomt til opdatere. Er der noget der taler IMOD at jeg ikke bare opretter en stribevis af artikler fra diverse artikeldatabaser? |
Nu skal jeg lige se om jeg har forstået spørgsmålet korrekt.
Du spørger om du med fordel kan lægge eksakte kopier af tekst op fra diverse artikeldatabaser på nettet, som i forvejen er indekserede af Google?.. Hvis Ja, så er det jo direkte duplicate content, som ikke ligefrem fremmer din indeksering på google..