Hej Alle sammen
Ja så fik vi dummet os godt og grundigt - Mange tusind sjove ting (2 års arbejde) er slettet fra vores database på www.funtv.dk i forbindelse med en opdatering af systemet.
Derfor søger jeg nu en 'ungarbejder' som gerne vil slippe for at gå med aviser.
Jobbet kan betegnes som Danmarks Sjoveste job, helt bogstaveligt :-)
Vi giver 1 kr. pr. sjov video, film, spil eller joke som bliver uploadet, og forventer ca. 1000 nye ting om måneden.
Du vil selv skulle holde styr på hvor mange du har lavet og en gang om måneden vil vi udskrive en kreditnota til dig på det antal du fortæller os (Vi tjekker selvfølgelig op i statestikken).
Med andre ord bliver du administator og får det daglige 'ansvar' for funtv.dk
Du kan lærer utrolig meget af dette ansvar - men stadig på ingen måder, kan du komme galt af sted.
Det er trods alt bare indholdet, såsom videoer, billeder, kommentarer, stemmer o.s.v.
Vi tilbyder et godt job, hvor pengene er nemme at tjene, du bestemmer selv hvor meget du vil tjene og hvornår.
Alt support, annoncering og den daglige administration, huses selvfølgelig hos os.
Jeg ser helst at du er fra Københavnsområdet, vi bor selv i Taastrup - men det er slet ikke et must,
for arbejdet skal gøres hjemme, i skolen, i klubben og hvor man nu ellers kommer som 13-15 årige.
Lad mig hører nærmere om nogen har en søn, en datter, eller hvis du selv har lyst.
Ja som sagt - Så har jeg Danmarks SJOVESTE job til dig.
Skriv her hvis i har spørgsmål.
Lyder det interessant, kan jeg kontaktes på email info@123design.dk eller på tlf: 50 13 14 15