Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde Rengøring

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er nyopstartet inden for alt i rengøring, og bruger ind i mellem vikar.

Jeg tænkte bare om det ikke findes nogen der også driver rengøringsfirma, som også kan bruge mig, og omvendt..... mener et samarbejde.

Eller mangler du hjælp til rengøring i dit firma, så kontakt mig for et tilbud.

Lidt om mit firma og mig. Har lager og kontor i Brøndby, vi er to ansatte, 1 firma bil. se mere www.skadeservice.nu  jeg har i mange år arbejdet indenfor industri, skadeservice og rengøring, men men kan godt mærke finans krisen, og at det er blevet svært at finde jobs, men klare mig ok i denne svære tid, bare man har gå på modet :-)

Jeg har stor lager/kontor plads i Brøndby, så mangler du lidt plads til lager og kontor er du velkommen til at skrive

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:21

Måske du kunne være heldig og finde nogen i nord - midt og syd samt fyn..

Tænkte en landsdækkende kæde :-) Ved ikke hvor omfattende dette ville være og det kunne lade sig gører..

Bare en tanke herfra

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 10:29

Hej Mikkel.

Jo det er rigtig nok, men det kræver en stor kapital at være landsdækkende, men en god ide :-) med samarbejde i hele Danmark.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:30

også bare en lille tanke, men ja kræver nok en del kapital, men tror også kundekreds kunne vokse støt på denne måde...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:32

du har jo iøvrigt et helt kanon domæne der kunne bygges meget godt op også landsdækkende, navnet siger jo det hele.. :-)

Gør du rent ved brand ?? vandskader og sådan ??

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 10:32

Jo enig, og er skam også min tanke, men på længere sigt ku det være.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:35

Jeg tænker da selv, hvis et firma har 2-4 afdelinger så må det være meget seriøst og et godt sted og få tilbud..

Jeg bruger selv firmaer med flere afdelinger hvis dette er muligt, så kunne du finde en i jylland kan i jo også dække en del sammen ;-)

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 10:37

Tak :-) jo måtte jo finde på et navn som dækker det som jeg har arbejdet med i mange år.

Jeg har et par taksatore som jeg udføre rengøring af indbo og bygningsrengøring efter brand og vandskader, har alle kursuser indenfor brand, vandskade, fugt og skimmelskader, og asbestsanering, så er godt rystet til at starte for mig selv.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:37

Hej Johnny

Hvis du af og til bruger vikar/afløsere, er du velkommen til at oprette jobopslag på www.studieogelevjob.dk (det er gratis)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:41

Ja var lige inde og lure din side :-)

Har du evt prøvet at skrive til nogen andre firmaer og hører om et samarbejde med dem ??...

Jeg fik selv samarbejde med anden vognmand gennem et andet forum for vognmænd :-) så en lille mail kan hjælpe meget.. Bare husk og finde et seriøst firma og ikke en klamphugger...

Tror forresten indlægget læsses af flere i kategorien : samarbejdspartner søges ;-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)