Jeg har fået købt mig en webshop, men har egentlig fortrudt lidt, så vil gerne af med den igen, da jeg ikke har tid eller overskud til at få den igang og op at køre.
Det er svært at få pengene igen folk har forskellige ønsker til design , designet skal tilpasset , det koster penge eller tid,
Domænet har ingen pagerank umild bart ser det ikke ud til at have mange besøgene domæne har ingen alexa rank , med det er heller ikke det du ville sælge .
Med du kan altid håbe der er nogle der ønsker samme design og måske oveni dit domæne så får du nok nogle af pengene igen
held og lykke med salget , håber det lykkes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Selvom det muligvis har taget en time - er det jo stadig værdien af arbejdet - så at blive "snydt" er nok så meget sagt hvis det var noget som kunne hjælpe en til at komme videre - så er man da billigt igang. :-)
Hvis du absolut ikke har fået foretaget nogle specielle tilretninger, men blot fået den opsat på webhotel, så har du betalt en høj pris. Men at du er blevet decideret snydt, vil jeg ikke kalde det.
Det plejer vist at koste én times løn hos folk der kan den slags.
Lidt overdrevet
Det ville tage mere tid at sætte sådan noget op! Men hvis du har en kontakt vil jeg meget gerne høre hvor man kan få en shop sat op for den pris?
Jeg syntes 3000kr stadig er i overkanten hvis dette er lavet af et firma og ikke privat ?
Jeg syntes ikke du er blevet snydt, du har købt en vare som du har fortrudt, jeg har brugt mange penge i mit liv jeg har fortrudt sådan er det! Mit råd til dig er at få den shop op og køre så undgår du "måske" at miste dine penge.
Det er købt igennem et tilbudt jeg har fået sendt af en amino bruger.
Jeg har fået en standard shop, som jeg så selv skal ligge billeder ind mv. Har ikke fortrudt købet fordi jeg er utilfreds.
Har fortrudt købet, da jeg ikke har tid og overskud pga studierne til også at skulle køre hjemmeside. (Sælger fra trendsales)
Til Allan-Hansen.
Du kan købe min side super billigt. Jeg har intet lavet udover at lægge lidt billeder ind. Så du kan faktisk få den leveret ligesom jeg fik den til min købspris.
Du skal selvfølgelig selv få lavet et nyt domænenavn mv.