Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop købt, men fortrudt!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har fået købt mig en webshop, men har egentlig fortrudt lidt, så vil gerne af med den igen, da jeg ikke har tid eller overskud til at få den igang og op at køre.

www.moodie.dk

Det er en standard webshop, hvor man selv ligger billeder mv. ind.

Jeg forestillede mig at man selv kan få ændret domænet?

Inden jeg forsøger at få den solgt, vil jeg lige høre om dette overhovedet er muligt at sælge videre, og hvilken prisleje den vil ligge i.

Jeg har selv givet 3.000,- inkl moms for webshoppen.

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

Det er svært at få pengene igen folk har forskellige ønsker til design , designet skal tilpasset , det koster penge eller tid,

Domænet har ingen pagerank umild bart ser det ikke ud til at have mange besøgene domæne har  ingen alexa rank  , med det er heller ikke det du ville sælge .

Med du kan altid håbe der er nogle der ønsker samme design og måske oveni dit domæne så får du nok nogle af pengene igen Smile 

held og lykke med salget , håber det lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:04

Hvad er det du har betalt for?

Er det ikke "bare" en standard opsætning af en eller anden opensource webshop? Det plejer vist at koste én times løn hos folk der kan den slags.

Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 20:49

Højst sandsynligt..

Har slet ikke forstand på det.. Så er jeg faktisk blevet lidt snydt?

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:23

Selvom det muligvis har taget en time - er det jo stadig værdien af arbejdet - så at blive "snydt" er nok så meget sagt hvis det var noget som kunne hjælpe en til at komme videre - så er man da billigt igang. :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:24

Hvis du absolut ikke har fået foretaget nogle specielle tilretninger, men blot fået den opsat på webhotel, så har du betalt en høj pris. Men at du er blevet decideret snydt, vil jeg ikke kalde det.

Bortset fra det ser shoppen ganske flot ud.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan.:
Det plejer vist at koste én times løn hos folk der kan den slags.

Lidt overdrevet Smile

Det ville tage mere tid at sætte sådan noget op! Men hvis du har en kontakt vil jeg meget gerne høre hvor man kan få en shop sat op for den pris?

Jeg syntes 3000kr stadig er i overkanten hvis dette er lavet af et firma og ikke privat ?

Jeg syntes ikke du er blevet snydt, du har købt en vare som du har fortrudt, jeg har brugt mange penge i mit liv jeg har fortrudt sådan er det!
Mit råd til dig er at få den shop op og køre så undgår du "måske" at miste dine penge.

/allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:42

Allan.:
Er det ikke "bare" en standard opsætning af en eller anden opensource webshop

Det kunne godt se ud som en osCommerce shop.

Designet kan dog være unikt, men der er vist noget galt med det logo i toppen.... det passer ikke ind.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 21:31

Det skulle gerne være lavet af et firma.

Det er købt igennem et tilbudt jeg har fået sendt af en amino bruger.

Jeg har fået en standard shop, som jeg så selv skal ligge billeder ind mv. Har ikke fortrudt købet fordi jeg er utilfreds.

Har fortrudt købet, da jeg ikke har tid og overskud pga studierne til også at skulle køre hjemmeside. (Sælger fra trendsales)

Til Allan-Hansen.

Du kan købe min side super billigt. Jeg har intet lavet udover at lægge lidt billeder ind. Så du kan faktisk få den leveret ligesom jeg fik den til min købspris.

Du skal selvfølgelig selv få lavet et nyt domænenavn mv.

Hvis du er interesseret i en pris, så skriv til mig på michael.terkelsen@hotmail.com

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:49

Terkel:

Til Allan-Hansen.

Du kan købe min side super billigt.

Takker for tilbuddet men jeg laver sådan noget selv , men held og lykke med det Smile

/allan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)