Hej Jeg er i gang med en kampagne rettet mod medarbejdere på mellemstore virksomheder, hvor jeg vil tilbyde gratis levering af slik produkter f.eks hver 14. Dag. Hver enkelt medarbejder kan så sende sin bestilling direkte til mig+ afregning, således at virksomheden ikke har noget udestående. Fordelen for medarbejderen er jo selvfølgelig at de sparer fragten, som udgør en betydelig del af den samlede pris på mine produkter. Spørgsmålet er så hvordan man bedst markedsfører dette mod de enkelte virksomheder og ikke mindst til de enkelte medarbejderne?. Trenden er jo klar nok med sundere livsstil – også på arbejdspladsen, hvorfor det jo ikke umiddelbart er et ”popurlært” produkt jeg tilbyder. Ikke desto mindre spises der store mængder, som ofte indkøbes på tankstationer eller kiosker i nærheden til meget højere priser end jeg leverer til. Samtidig bruger medarbejderne tid på at rende rundt og finde/købe disse ting. Gode ideer og kommentarer modtages med tak. Jesper |
Slet ikke nogen der har gode forslag til hvem og hvordan man :
1. finder virksomheder af en vis størrelse 20 - ? medarbejdere
2. hvordan og hvem der bedst kontaktes
Kommentarer iøvrigt.
Mvh
Jesper