Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl ved skrivning af nye indlæg

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejlen skulle gerne være væk nu, da pga modul er slået helt fra. Så meld gerne tilbage, såfremt du stadig får fejl.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Martin Thorborg:

Jeg kan ikke andet end beklage og håbe på at vi snart finder nogen der magter at hjælpe os.

 

Hej Martin

Hvad med at trække på jeres netværk?

 

Jeg har hørt om noget, der hedder Amino hvor man hjælper hinanden Wink

Selv om det måske ikke er den endelige hjælp I har brug for vil jeg da godt lægge ud.

Det jeg oplever er, at indlægget bliver gemt med det samme; men at serveren ikke reagerer på den re-direct, der skal sende brugeren tilbage til tråden.

Dette fortæller mig, at I bør kigge på den del af koden, der ligger efter den del, der rent faktisk gemmer indlægget -ellers var det aldrig blevet gemt.

Hvad kan det så være?

En åben løkke i et databasekald?

Når jeg re-directer en side efter, at der er gemt bruger jeg med traditionel ASP:

  Response.Redirect "Landingsside.asp"
  Response.flush
  Response.end

Så er der ikke noget der hænger.

Jeg tænker, at det specielt er noget, der minder om Response.flush, I mangler på den side, der gemmer data

Håber, at dette kan give nogle ideer om, hvor problemet kan være - eller det kan inspirere andre til at komme med bedre forslag.

Venlig hilsen,

Christian

 

Hej Christian

Vi forsøgte faktisk at få hjælp på Amino først :-)
http://www.amino.dk/forums/p/66343/411675.aspx#411675

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

DEJLIGT at det virker Big Smile

Der hvor I har lagt spørgsmålet er der jo ikke nogen der ser det Huh?

En anden ga burde i nok lægge  spørgsmålene her i stedet - det er jo her de tekniske eksperter beværger sig rundt:

Teknik, hosting og e-handelsløsninger

Og mon ikke der var mange der ville kaste alt fra sig og hjælpe med en titel som:

Hjælp Amino - fejl når indlæg gemmes.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det samme problem, jeg synes at Amino er blevet alt for langsom! - Desuden synes jeg, at jeg oplevet at der er færre og færre der bruger siden, det er ofte hvor jeg ikke får svar på mine indlæg. Svigter iværksætterne Amino i disse tider, eller er det Amino der svigter os ved at være langsomt?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Therkildsen:

Svigter iværksætterne Amino i disse tider, eller er det Amino der svigter os ved at være langsomt?

"Svigter" er et udtryk jeg synes man kun med rette kan tillade sig, at bruge hvis der ikke gøres noget og "den synkende skude er forladt". Det synes jeg bestemt ikke man kan sige om hverken brugerne af Amino eller Amino's medarbejdere, som jeg ved knokler hårdt får at løse de problemer der opstår.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Therkildsen:

Jeg har det samme problem, jeg synes at Amino er blevet alt for langsom! - Desuden synes jeg, at jeg oplevet at der er færre og færre der bruger siden, det er ofte hvor jeg ikke får svar på mine indlæg. Svigter iværksætterne Amino i disse tider, eller er det Amino der svigter os ved at være langsomt?

Hej Anders.

Ifølge denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/66518.aspx?PageIndex=2 kan jeg se, at du vidst blev lidt utålmodig - 3 bump på 3 - 4 timer om et emne som ikke har vildt mange interesserede.

Amino er meget segmenteret og derfor kan du ikke forvente, at tingene går så stærkt i den enkelte tråd.

Du må bare se i øjnene, at der ikke har været flere interesserede inden for så kort et tidsrum Wink

Nu er problemet klaret og vi kan alle komme videre...

Mvh,

Christian

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Therkildsen:

Jeg har det samme problem, jeg synes at Amino er blevet alt for langsom! - Desuden synes jeg, at jeg oplevet at der er færre og færre der bruger siden, det er ofte hvor jeg ikke får svar på mine indlæg. Svigter iværksætterne Amino i disse tider, eller er det Amino der svigter os ved at være langsomt?

Hej Anders

Der er lige så mange besøgende og indlæg som der plejer at være, så du ser spøgelser.
Og som Mikkel skriver, så arbejder vi hådt på at de udfordringer vi har, så du skal ikke være bange for fremtiden :-)

Dbh Martin

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)