Hej Aminos. Jeg har brug for et førstehåndsindtryk på layout opsætningen af min kommede blog, der skal laves i Wordspress. Layoutet er en jpg-fil uden funktioner. Jeg har det bedst med kritik, da det er nu layout fejlne skal rettes. Ros er selvfølgelig et ekstra plus Jeg er igang med et større seriøs tiltag, hvor udgangspunktet er at hjælpe så mange iværksætter som muligt, og det skal forsætte med at være helt gratis. I det har jeg brug for en mere professionel blog end jeg har herinde på Amino. Igennem den sidste måned har jeg oplevet, at der er et kæmpe behov for min viden og erfaringer indenfor salg og kommunikation, for Aminoer og små iværksætter. Det lyder måske lidt klicheagtigt, men jeg vil gøre, hvad andre ikke tør (inden for salg og kommunikation) - at give iværksætter de værktøjer som større virksomheder betaler en formue for. Mit drive for at gøre alt dette her - nogen brug deres fritid på sportsforeninger, humanitær opgaver, andre fisker i den lokale sø og så er der mig - Jeg vil hjælpe Iværksætter. Jeg er på din side Tak, fordi du har lyst til at hjælpe mig. Hav' en fantastisk dag. Venlig hilsen Glenn Kibsgaard. |
Glemte måske lige at sige, at hvis du også har forslag, så lytter jeg meget gerne til dem.
Hygge.