Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe Glenn ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg har brug for et førstehåndsindtryk på layout opsætningen af min kommede blog, der skal laves i Wordspress.

Layoutet er en jpg-fil uden funktioner.

Jeg har det bedst med kritik, da det er nu layout fejlne skal rettes. Ros er selvfølgelig et ekstra plus Big Smile

Jeg er igang med et større seriøs tiltag, hvor udgangspunktet er at hjælpe så mange iværksætter som muligt, og det skal forsætte med at være helt gratis. I det har jeg brug for en mere professionel blog end jeg har herinde på Amino.

Igennem den sidste måned har jeg oplevet, at der er et kæmpe behov for min viden og erfaringer indenfor salg og kommunikation, for Aminoer og små iværksætter.

Det lyder måske lidt klicheagtigt, men jeg vil gøre, hvad andre ikke tør (inden for salg og kommunikation) - at give iværksætter de værktøjer som større virksomheder betaler en formue for.

Mit drive for at gøre alt dette her - nogen brug deres fritid på sportsforeninger, humanitær opgaver, andre fisker i den lokale sø og så er der mig - Jeg vil hjælpe Iværksætter.

Jeg er på din side Yes

Tak, fordi du har lyst til at hjælpe mig.

Hav' en fantastisk dag.

Venlig hilsen

Glenn Kibsgaard.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Glemte måske lige at sige, at hvis du også har forslag, så lytter jeg meget gerne til dem.

Hygge.

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 21:05

Hej Glenn,

Førstegangsindtrykket er rigtigt godt. Lyse farver, godt overblik, enkelt men.............. din bundfarve er lidt for mørkebrun til mig = meget dunkel.

Jeg er på en Mac som viser farver anderledes end PCere gør, så måske er bunden bedre set fra en PC.

Synes sagtens du kan være din side bekendt :o)

Vi tales........

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Okay, farve forskel på skærme, selvfølgelig. Angry

Men hvad så med farverne på navnet KIBSGAARD, hvordan virker det så ?

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 21:13

Her er de fine. Problemet med bunden er at det er en masiv søjle i fuld bredde og ganske dyb - bliver lige en tand for meget. Måske ville jeg benytte en lys grå og istedet benytte links i samme farve som dit navn i toppen?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:14
Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 21:17

og vil tilføje... du kunne godt placere links til de allervigtigste ting i toppen eller i højre side. Du har kun 3 p.t. Ved ikke om det er din plan at lave submenuer under disse 3 links, hvis du har ja så er dette indlæg ligegyldigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Pecoart, jeg tænkte også grå som en mulighed. Tak for dit forslag. Forresten, hvornår får jeg din næste PM? Stick out tongue Vi snakkes ved.

Ups, ser lige at du skriver noget mere - Hvad tænker du af vigtige ting, hvad så du gerne ?

Koludabyg - 1000 tak for din feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22

Pecoart, jeg tænkte også grå som en mulighed. Tak for dit forslag. Forresten, hvornår får jeg din næste PM? Stick out tongue Vi snakkes ved.

Ups, ser lige at du skriver noget mere - Hvad tænker du af vigtige ting, hvad så du gerne ?

Koludabyg - 1000 tak for din feedback.

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 21:27

Var måske lige hurtig nok på aftrækkeren. Jeg refererede til de links i bunden - altså hvis de var "vigtige".

Igen, så er jeg næsten sikker på at du får brug for noget mere i din linksektion. Om mig, lige nu og den sidste er ikke ret meget - efter min mening og erfaring.

Jeg skal nok vende tilbage til dig vedr. vores projekt. Har bare en f...... masse i gang i disse dage og er derfor ophængt. Til gengæld er de positive og det gør jo alt meget nemmere ;o)

Du er velkommen til at vende tilbage vedr. din side hvis jeg kan gøre nytte.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)