Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardware leverandør søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har fået en kunde (en kommune), som udover webopgaver også vil have at jeg skal levere pc'ere til dem. Det er selvfølgelig rart, men jeg mangler lige et par gode råd til en god hardwareleverandør, samt lidt rådgivning omkring garanti. Hvis jeg leverer en pc til en kunde, står jeg jo for garantien.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 02:41

Når det ikke er noget du normalt gør i kan du vælge at finde en samarbejdspartner til leveringen af hardware.

Ole Stanstrup

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:15

Hej Jesper,

Jeg vil anbefale, at du finder en samarbejdspartner i forbindelse med levering af computere til din kunde.

Der findes flere mulige måder at køre sådan et setup.

Du kan f.eks overveje at finde en samarbejdspartner, som du kan stole på, og vælge en af disse løsninger:

• Vælg et enkelt kendt mærke, f.eks. Lenovo eller HP.
    Aftal med  samarbejdspartneren, at I laver en positivliste med solide computere med f.eks. 3 års onsite hardware garanti.
    Hardware garantien håndteres i garantiperioden af en af de af producenten udpegede service providere.
    Der findes nogle få solide service providere i Danmark.
    Jeg kan anbefale et par stykker til dig.
  • Samarbejdspartneren står for hele salget af computerne, og I aftaler en fast provision af salget til dig.
    Samarbejdspartneren står for salg, installation og reparation af computerne.

Hvis det er et større antal computere, du og kunden forventer at skulle have installeret, vil jeg anbefale, at der bliver lavet et standard installationsimage.
Det betyder, at hver ny solgt computer får lagt en færdig pre-konfigureret grundinstallation på, enten inden leveringen, eller i forbindelse med opsætningen hos kunden.

Under alle omstændigheder, vil jeg anbefale, at du overvejer nøje, om du er klar på at skulle håndtere garantireparation, ombytning osv selv.
Det kan være en meget tung og omkostningskrævende opgave at kaste sig ind i, hvis man ikke har erfaringer med det i forvejen.

Jeg har flere års erfaringer med produktansvar vedrørende pc-arbejdspladser, servere m.m. i en stor landdækkende virksomhed med mere end 1500 medarbejdere/brugere og med

• Forhandling af og håndtering af hardware serviceaftaler
  • Forhandling af priser og valg af mærke/modeller hos producenterne og distributører
  • Fremstilling, konfiguration og udrulning af image-installationer m.m.
  • Håndtering af sikkerhed i forbindelse med image udrulning og efterfølgende servicering.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du kunne tænke dig et samarbejde, eller bare ønsker noget af ovenstående uddybet. Smile

De bedste hilsner

John Nielsen
Nielco IT

Tlf. 20 13 63 23 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:01

Hvis du leder efter en samarbejdslpartner kan jeg anbefale Netsolutions.dk, du kan evt. kontakte Özgür Sertdemir, som jeg har gode erfaringer med. I nødstilfælde har de leveret varen inden for få timer ved selv at køre ud med dem. Altså god service.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:34

Jeg kan også klare opgaven for dig, men jeg vil anbefale dig at finde leverandør inden for en rimelig afstand til kommunen.

Hvor er det i landet?

Ole Stanstrup

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 09:51

Hej John

Jeg har kontaktet dig pr telefon. Tusind tak for hjælpen.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Greve
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:13

Hej Japping

Tak for det gode indlæg og anbefaling ....er lidt nysgerrig om hvem du er:)?

Med venlig hilsen

Özgür Sertdemir

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:19

Hej Jesper Prøv og smid mig lidt mere info på morten@meconsulting.dk vi arbejder meget med rådgivning inden for dette felt, hvilke systemer der bør benyttes samt tilbehør.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)