Jeg har arbejdet som Navision-konsulent siden 1996. Fra 1996 til 2003 for diverse solution centre, og fra 2003 og frem som freelance. Jeg har en alsidig erfaring indenfor support, udvikling og tilretning af alle versioner af Navision siden ”Navision 3.56” (dvs. ”Navision Financials”, ”Navision Attain” og ”Microsoft Dynamics NAV”). Som freelance har jeg hovedsagligt beskæftiget mig med udvikling/programmering. Og det er også udvikling/programmering (af Navision) jeg anser for at være min kerne kompetence.
Hvis i allerede har en Navision og ønsker tilretninger (i form af programmering/udvikling) til den, så kontakt mig såfremt i kunne være interesserede i at få en freelancer til at udføre udviklings-opgaverne.
Jeg er bosiddende i København. Og har af familie og logistiske årsager kun mulighed for at udføre opgaver på Sjælland.
Hvad ville en cirka pris være for en simpel navision integrering til en hjemmeside. Den skal kunne bruges sådan at folk kan tilmelde sig evener "ikke særlig ofte" og så kan de betale på hjemmesiden.
Kan du beskrive miljøet og integrationen? Hvordan er hjemmesiden lavet (umbraco, Joomla eller lign.)? Og hvad er en evener? Er det noget der skal ind i NAV via en salgsordre eller lign? Og skal NAV håndtere "collection" af selve betalingen hos betalings udbyderen når der leveres?