Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister indekseret links

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Google bliver ved med at slette indgående links til min side som er indekseret af google én gang. 

Jeg var oppe på 46 links på et tidspunkt, men er ellers bare faldet- til trods for at mit link ikke er forsvundet fra dem der linker til mig. 

På nedenstående 2 dokumenter kan det ses at de links der er forsvundet stadig eksistere, men bliver bare ikke indekseret af google mere- hvorfor?

Det er lidt problematisk hvis jeg ryger ud af google's kort forretnings resultater, da ca 9 ud af 10 kunder finder mig af den vej. Jeg ligger nu som sidste resultat på kortet. ved søgningen "biludlejning aalborg"

26 links

22 links

Hvorfor sker det?

Mvh

Jonas

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:53

Hvor får du de resultater fra? Links indekseret i google, hvordan ser du det?
Jeg ved godt hvordan man gør, men for at give et fornuftigt svar er man nødt til at vide hvordan du konkluderer som du gør.

Jeg har dig med over 400 indgående links på yahoo

Du bør dog altid arbejde med at få links i større eller mindre grad, så du kan bevare dine gode placeringer...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 16:27

Jeg får dem fra googles webmaster tool. 

Jeg ved godt at jeg på yahoo stadig har mange links, og de forsvinder nemlig ikke- det er kun via google de forsvinder

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:57

Jeg prøver lige at sparke lidt til tråden igen.

Hvordan kan det være at jeg mister mine indgående links :/ ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)