Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programør til www.Casting4all.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep!

Det lyder lige som en opgave for os, vi er eksperter i ASP.Net (Har været med siden starten) og personligt skrev jeg min første serverside billede skalering for over 10 års siden. Nu har jeg bare en komponent som jeg genbruger.

casting4all.dk:
- Du har arbejdet med samme størrelse webside før.

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med størrelse, den site med flest sider som vi har arbejdet på er en boghandel med 200.000 produktsider, den mest besøgte side vi har arbejdet på er Københavns lufthavn eller DFDS eller BRF.

casting4all.dk:
- Du er kreativt og kan tænke nutidigt designmæssigt.

Det vil jeg mene vi kan leverer, men det vil jeg helst overbevise dig om ved et møde.

casting4all.dk:
- Du er hurtigt og effektiv

I EasyFlow har stortset alle været i branchen i mange år, flere over 10, og jeg tror jeg taler for os allesammen, når jeg siger at vi hver især er blevet mere hurtige og effektive for hvert år der er gået. Derudover skal det også siges at vi alle er uddannede enten datamatikkerer eller civilingeniører.

casting4all.dk:
- Du kan samarbejde

Det tror jeg bestemt, ultimativt handler det jo om kemien imellem os, men den er jeg sikker på nok skal være rigtigt god, sådan plejer det ihvertfald at være.

casting4all.dk:
- Du ligger i den billige prisende

Vores timepris er imellem 900-1200 kr. så hvis man har tænkt sig, at vi skal være et bestemt antal timer om opgaven, så er nok i den dyre ende. Men hvis man bare vil havde løst sine opgaver, så vil man nok finde at løser opgaverne så meget hurtigere end de fleste andre med lavere takster og relativt få års erfaring. Hvis vi for lov at arbejde på vores egen platform, jeg så er vi rigtigt rigtigt hurtige.

casting4all.dk:
- Du kan gå i gang med sitet, så snart det ønskes.

Aaarghhh, der voksede træerne ikke ind i himlen, som man sikkert kan forestille sig, så har vi en del at lave, så de næste 2 måneder er ihvertfald booket op. Men du kan evt. smide vores sælger Rune en mail på (rpo@easyflow.dk) og hører hvornår vi eventuelt kunne kigge på din opgave.
Faktisk er en af de opgaver vi sidder med pt. en større casting/model løsning.

Håber vi hører fra dig!

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Anders Jørgensen:

Morten Kaltoft:

Skal det laves til et CMS system, så du selv kan tilføje content osv., eller er det bare et normalt site?

Tror ikke hun ønsker tilbud på site :-)... hun vil bare have en programmør (og designer) :)

Øhm ja, det er vel derfor jeg spørger. Hun har vel nogle ønsker?

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)