Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart a magasin med webshop og evt. forum.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey allesammen.

Jeg ved godt indlægget i første omgang kan lyde som en lidt stor mundfuld. Men jeg går og leger lidt med tanken om at starte mit eget online magasin op, og evt. mixe det med en mindre mode webshop samt noget dating/debat forum. Sidstnævnte ville nok være min primære ide.

Men nu er jeg lidt i tvivl, hvor starter man på den slags?

Og er der specielle firmaer der tilbyder hjemmeside løsninger, og hvad ligger prisen i så fald på?

Samt hvordan fikser man den med evt. indkomster? Her tænker jeg på eventuelle reklamer, brugerbetalinger osv. osv.

Håber der er nogen med erfaring og råd derude, samt evt. ris/ros til min ide ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Et råd: FOKUS

Vil du have dit site bliver til noget, at brugerne fatter ideen og joiner den samt at du ik drukner i arbejde, så skal du fokusere.

Du får ALDRIG stablet et site med så mange forskellige funktioner/målgrupper på benene. Alt for mange vil ik forstå ideen, og dermed aldrig blive bruger/medlem.

Så find ud af hva det egentlig er du vil, og byg det så op derfra. Det andet er en mega stor mundfuld, og vil kræve en tegnebog af de store, blot at få færdigt. Derefter følger reklame + mdr omkostninger til drift osv.

Så fokus fokus fokus må være det du starter med!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:33

Hej Lucca

Online magasiner er klart fremtiden!

Der dukker flere og flere op der tilbyder den platform. Også PDF´er og brochurer i IPAPER er populært, og at du så mixer det med webshop og forum syntes jeg er en fed ide.

Jeg kan hjælpe dig i opstarten, men ikke selve løsningen :-)

Du kan jo starte med at kigge på denne løsning, den samme bruger Remee & friends.  http://www.ceros.com/ 

Partner @ The Social Agency 

Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 09:00

Hey Stenderup.

Det lyder super. JEg faldt selv for ideen da jeg i et lille år har været redaktør for et online magasin og derigennem har gået og fiflet med nogle ideer til hvordan dette ku gøres. også bare gange det med 10-100%

Derfor kom jeg frem til en kombination mellem magasin og webshop.

Jeg er så småt igang med forretningsplanerne, og det omkring den. Og enhver hjælp er selvfølgelig velkommen :)

Tak for linket jeg undersøger det med det samme :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:35

Hej Lucca

Vi kan godt hjælpe med det tekniske, både webshop og magasin platform. Men som andre også siger så kan det nok godt betale sig at fokusere på en ting af gangen, der er rigtigt mange community/magasin sites der starter op uden overhovedet at få fodfæste, så måske skulle du starte med den del! Martin Thorborg har et rigtigt godt podcast, om hvordan man succesfuldt starter communities, den bør du klart hører hvis du ikke allerede har gjort det, du finder den på thorborg.tv.

Det er rigtigt godt at du har været redaktør på aniston for så ved du højst sandsynligt hvad der skal til indholdsmæssigt og hvordan man skaffer det :-)

Ligesom Rasmus, har vi også et pakke tilbud på webshop design og opsætning, men i vores tilfælde tager vi 5000,- kr.. Men dette er dog uden første års hosting, så man skal lægge 3600,- oveni for hosting, tilgengæld så er hostingen også betalt for magasinsitet.
Designeren er iøvrigt dansk, og har lavet en del fashion arbejde.

Vi har selv gjort os lidt i Fashion shops, og flg. er eksempler på vores arbejde:

http://www.byflou.dk
http://www.miss-robinson.dk
http://www.fashionfactory.dk
Islæt (Kommer snart)
Anna Bjorg (Kommer snart)

PS: Min kæreste har længe gået og leget med tanken om et mode nyhedsbrev, måske skulle i snakke sammen.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 14:06

Hey med dig. Det lyder umiddelbart meget godt :)

Jeg har prøvet at køre lidt webshop når jeg i ny og næ har købt små partier hjem, og er ret sikker på med rette design og opsætning kan jeg sagtens få det op at køre har 2 mere med hvis det kommer til at fungere, alt med at skaffe læsere og kunder er det mindste problem ;)

Det ser faktisk rigtig godt ud, men kan man starte ud med at se en demo af systemet osv? og hvad ville det  i så fald koste til at starte med??

Jeg har en til at køre magasinet, så det væsentlige der vil at få det lavet klar til at blive fyldt med artikler :)

Webshoppen bliver derudover mit eget lille projekt ved siden af :)

Glæder mig til at høre fra dig.

Og din kæreste kan allerede nu kontakte mig mht. nyhedsbreve min mail er lk@aniston.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)