Nogen der ved om man kan ændre i kundens beløb manuelt, f.eks. i forbindelse med en rabat man vil give til kun enkelte kunder - i en mailinggruppe etc. , således at man ikke lægger rabatten ind på hjemmesiden så den er tilgængelig for alle.
Synes jeg læste nogle der gjorde det, men virker bare forkert på mig hvis man kan.
Nu ved jeg ikke, hvilket system, du bruger. På Scannets løsning er det ikke noget problem at ændre beløbet på den enkelte ordre. Her gør man det direkte på ordren, og det er selvfølgelig ikke muligt at gøre beløbet større, men det kan godt rettes ned.
Det kan evt. være at du lige skal have din dankort udbyder til at slå funktionen til på din løsning så du kan gøre beløbet mindre.
Jeg vil dog anbefale en løsning med en rabatkode du evt kan mail til udvalgte folk , da kunden jo i principet godkender et beløb lad os sige 1000,- og du vil kun have 800,- men da kunden jo har "godkendt" 1000 kr på dankort kan du jo "snyde" kunden(ikke at det vil give flere kunder) , så den bedste løsning for kunden må være en rabat kode.
Det kan du sagtens gøre med DanDomains betalingsløsning.
Log ind i betalingssystemet via: http://pay.dandomain.dk - klik på transaktionsnummeret, derefter kan du under Total hævet, angive det ønskede beløb og trykke "del hæv". Let og lige til - skal dog som nævnt tidligere være mindre end det der er godkendt.