Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento, Joomla, os-commerce eller?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Det der undre mig er hvordan du kan holde fast i en så forenkelt og skæv fortolkning af den virklighed som du behinder dig i - jeg forstår det ganske enkelt ikke.

Jamen, jeg har jo argumenteret for mine synspunkter, de er sågar også nuanceret og har været det fra starten, jeg skrev meget tydeligt at jeg synes Open Source var glimrende som alternativ til byg-fra-bunden løsninger. Det føles som om at jeg har skrevet det en million gange, men jeg er stadig ikke sikker på at du har læst det!

Ronnikc:
Alle andre i tråden bevægede sig nærmest i en retning i konsensus om at teknologien var et værktøj - og dermed en metode til at nå frem til noget og dette værktøj havde så forskellige fordele og ulemper.

Tråden handler om teknologi valg hvilket det navnet på den også hinter imod, derfor handler det selvfølgeligt fordele og ulemper ved forskellige valg. Det gjorde den fra starten, og som jeg læste den ændrede det sig ikke undervejs!

Ronnikc:
Guess what Open Source er kommet her for at blive og det er en kasse succes (også for ekøbmanden).

Vi kan ihverffald være enige om at det er en kasse succes for de konsulenter der sælger Open Source løsninger, men mht. e-købmanden jeg så siger mine og andres erfaringer noget andet. Men det skal man næsten læse tråden for at få uddybet.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)