Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

~140.000 unikke brugere - hvad så nu?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin,

Jeg mener ikke, at din målgruppe er for unge til at være forbrugere med stor købekraft, det er de helt sikkert. Reklamemarkedet på Internettet er bare ikke helt modent endnu, og jeg synes ikke, at der sættes særligt mange kampagner i gang på Internettet, som har denne aldersgruppe som målgruppe. Der findes f.eks. en mængde kampagner, hvor der betales pr. action, dvs. for hver bestilling der gennemføres, og en stor del af disse kræver, at personen er myndig.

Og måske er det en fordom fra min side, men hvis vi snakker udstyr, forestiller jeg mig, at din målgrupper er meget prisbevidste og dygtige forbugere, som forstår at afsøge markedet f.eks. via prissammenligninger på Internettet. Så selv om de bruger 15.000,- kr. på udstyr, så er bruttoavancen formentlig meget lille, og det er kun bruttoavancen du kan få en bid af som medie. Måske findes der nogle højavanceprodukter din målgruppe efterspørger? Der kan godt være flere avancekroner i at sælge en fan-T-shirt med tryk til 299 kr. end en PC til 5000 kr. Hvis du kan finde nogle af disse produkter, kan du prøve at kontakte forhandlere og køre affiliatesalg eller måske prøve at sælge dem selv?

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:18
Jeg er lidt enig med de andre. Jeg ville prøve at rede trådene ud med Google. Der må vel være en-eller-anden måde? At kører bannere er mere besværligt, disorienterende og hvad ved jeg.

- Ellers en pæn trafik du holder dig ;)

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 17:58
På webmasterworld.com har der været MANGE tråde om folk der har fået sparket af google og hvor de har spurgt hvad man kan gøre for at komme ind i varmen igen.

Jeg har stadig ikke læst om nogen der har haft held med det. Desværre :-(

Tjek min profil her

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:37
Dato: 05-09-2006 17:58:24
Forfatter: AllanD
Jeg har stadig ikke læst om nogen der har haft held med det. Desværre :-(

Jeg har fundet en. Måske andre kan have gavn af det.

http://www.yfs1.com/2006/you-too-can-be-banned-from-adsense-with-no-money-down-enquire-within.html

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:54
Glem Adsense! Google har lavet om på reglerne, nu kan man have to forskellige beløb du tilbyder for visning af dine reklamer derfor kan du vælge at betale feks. 100 kr. for top10 position i google resultater men 5 kr. for visning i publishersnetværket. Ergo, de får alle pengene og du som viser reklamer for dem får kun små penge.

Derfor synes jeg det er bedre at glemme de besvær at få dem til at ændre mening. Hvis nogen vil vide mere om dette emne og de muligheder man har kan i læse mere om de i denne gratis report: www.thedeathofadsense.com/cgi-bin/go.cgi/6054

Hvis i mangler links til gode affiliate sider, bare sig til.

Ps: hvis du har brug for mere personlig hjælp, send en email og jeg vil gøre hvad jeg kan.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)