Jeg bruger linkdiagnosis.com til og se hvem der linker til mig. Jeg vil gerne vide hvordan den finder frem til de sider som linker ? er det gemmem google ? eller ? jeg lavede et link i går på en side jeg har fremstillet men kan ikke se det i linkdiagnosis.com hvor lang tid går der før man kan se det ? |
Læs deres FAQ som de linker til med store røde bogstaver på på alle deres sider, det er det første spørgsmål de besvarer.
Og download så SEO 2.0 og SEO-LEX i deres gratis light versioner, så får du ganske gratis lidt grundlæggende viden om seo og internettet.
Undskyld den hårde tone, men spørgsmål du selv kan besvare på under 30 sek?
Og så et gratis godt råd: Når du benytter gratis værktøjer på internettet, så gør dig selv den tjeneste at læse hvad det er du siger ja-tak til ved din deltagelse, de fleste steder, hvis ikke dem alle, har en anden dagsorden end udelukkende at hjælpe dig. De ønsker disse oplysninger af den ene eller anden grund, og benytter dine data til deres egne formål.
At læse faq og andet på siden, ville både fortælle dig hvad det er du sidder og roder med, og nogle gange også hvad dine informationer benyttes til.