Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

manglende mulighed for bestilling før login

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skal det være en seriøs besparelse. plus jeg vil have en forklaring på, hvad du vil bruge mit login til. Generelt ønsker jeg ikke at udlevere flere oplysninger end nødvendigt.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:53

Dinesen:

Så skal det være en seriøs besparelse. plus jeg vil have en forklaring på, hvad du vil bruge mit login til. Generelt ønsker jeg ikke at udlevere flere oplysninger end nødvendigt.

Enig. Idag har man logins alle mulige steder man skal huske. Man gider simpelthen ikke at oprette sig fordi man lige skal have en enkelt vare man har fundet.

Der er ganske få steder jeg gør det, fx coolshop.dk hvor jeg køber en del spil til min ps3. Men her ved jeg at jeg køber ind jævnligt, det er forskellen. Så hvis du sælger fx toiletpapir som man jævligt skal bruge, jamen så kan det da godt være at dine kunder vil acceptere det, men er det en kaffe maskine som ovenstående eksempel, så mister du sgu mange kunder!

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:37

okay som jeg forstår, hvis det enten er en shop man jævnligt vender tilbage til eller en shop hvor der er et incitament (måske en god pris) til at logge ind, så vil det ikke afskrække brugerne...

Er det korrekt ?

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:57

Delvist korrekt, måske. Men du vil miste nogle kunder uanset hvad! Folk - inkl. mig selv - gider simpelthen ikke at oprette en bruger for at lægge noget i en indkøbsvogn og (måske) bestille. Og selvom folk skulle lægge noget i indkøbskurven er det måske kun 1/10 gange det bliver til et køb.

Jeg vil fraråde dig det på det kraftigste - og som tidligere nævnt skal man helst kunne købe uden at oprette en bruger også.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)