Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registreret revisor søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte egen virksomhed, bestående af 2 stk ApS'er; et holdingselskab og et driftsselskab. Vi er kun 2 partnere og forventer ikke at trække løn ud i den første lange periode indtil selskabet er veletableret forventet 6-10 måneder. Virksomheden vil beskæftige sig med import fra lande udenfor EU, sandsynligvis Indien og lignende lande.

Jeg er på udkig efter en god og billig revisor, som hjælpe os i forhold til de krav som vi mødes af fra E&S og SKAT.

Jeg har følgende forventninger:

• Udarbejdelse af årsregnskaber/årsrapport for begge selskaber
  • Revision af både holding- og driftselskab
  • Input til udfyldelse af udvidet selvangivelse
  • Du er registreret revisor (jeg forventer at vi indenfor 2 år opfylder krav om registreret revisor)
  • Du har kontor i Storkøbenhavn

Jeg forestiller mig selv at bogføre bilag i en-eller-anden-form for regnskabsprogram idet jeg godt kan lide at følge med på daglig basis. Måske du kan anbefale et program. Lad os snakke videre om det når vi har fundet hinanden.

Jeg ønsker klart en prisordning hvor vi kan aftale en ramme for hvad det samlet skal koste at lave ovenstående. Jeg er indstillet på at betale mere hvis behov opstår, men som udgangspunkt vil jeg vide hvad jeg går ind til. Jeg kan ikke rigtig forholde mig til en timepris uden at vide hvor mange timer der skal bruges.

Jeg har forståelse for at mange revisorer sikkert ikke bryder sig om dette og helst bare vil betales efter forbrugte timer, men jeg sender heller min bil til mekaniker uden først at have fået et overslag, og jeg beder heller ikke maleren bare male løs på timebasis J

Henvendelse til email 2000frederiksberg@ofir.dk

Med venlig hilsen

Søren

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)