Hej Aminoer! Jeg går lige nu på handelsskolen - og bagefter går turen nok til handelshøjskolen. Jeg har længe haft planer om at starte en mindre webshop, med nogle produkter som er nemme at sende med posten. Min plan er ikke at lave en webshop som nødvendigvis skal lave et overskud af nogen betydelig størrelse - jeg håber derimod mere på at få erfaring, og have en lille hobby. Webshoppen skal være så lille at det er nemt at drive den ved siden af studiet, produkterne skal være nemme at opbevare eller også så skal webshoppen bygges op på dropshipping. Jeg vil gerne igen fremhæve at det ikke er for at tjene nogle penge, men mere for at have en hobby og ikke mindst få erfaring - som jeg kan bruge senere. ..efter nu at være blevet færdig med e-pusher og webshop hvordan, føler jeg endnu større trang til at prøve om jeg dur' til at styre en mindre webshop. Derfor ville jeg høre om der er nogle af jer som har nogle mindre produkter som I godt kunne tænke jer kunne blive afprøvet på en webshop? eller nogle produkter som I ikke mener kunne tage skade ved også at blive solgt online (fx. hvis du har en fysisk butik)? Jeg vil også gerne høre fra dig hvis du har en idé til et produkt? eller andre inputs? :-) De bedste hilsner/best regards
|
Hej
med hensyn til hvad du skal sælge, så vil jeg helt klart vælge noget som man selv interesserer sig for. Motivationen skal være der, og man skal brænde for de ting man sælger. Ellers tror jeg hurtigt det bliver trist.
Har du i øvrigt tænkt på at outsource dit varelager? På den måde kan du undgå dropshipping og skal ikke have et varelager.