Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af mindre webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg går lige nu på handelsskolen - og bagefter går turen nok til handelshøjskolen. Jeg har længe haft planer om at starte en mindre webshop, med nogle produkter som er nemme at sende med posten.

Min plan er ikke at lave en webshop som nødvendigvis skal lave et overskud af nogen betydelig størrelse - jeg håber derimod mere på at få erfaring, og have en lille hobby.

Webshoppen skal være så lille at det er nemt at drive den ved siden af studiet, produkterne skal være nemme at opbevare eller også så skal webshoppen bygges op på dropshipping.

Jeg vil gerne igen fremhæve at det ikke er for at tjene nogle penge, men mere for at have en hobby og ikke mindst få erfaring - som jeg kan bruge senere.

..efter nu at være blevet færdig med e-pusher og webshop hvordan, føler jeg endnu større trang til at prøve om jeg dur' til at styre en mindre webshop.

Derfor ville jeg høre om der er nogle af jer som har nogle mindre produkter som I godt kunne tænke jer kunne blive afprøvet på en webshop? eller nogle produkter som I ikke mener kunne tage skade ved også at blive solgt online (fx. hvis du har en fysisk butik)?

Jeg vil også gerne høre fra dig hvis du har en idé til et produkt? eller andre inputs? :-)

De bedste hilsner/best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23

Hej

med hensyn til hvad du skal sælge, så vil jeg helt klart vælge noget som man selv interesserer sig for. Motivationen skal være der, og man skal brænde for de ting man sælger. Ellers tror jeg hurtigt det bliver trist. 

Har du i øvrigt tænkt på at outsource dit varelager? På den måde kan du undgå dropshipping og skal ikke have et varelager.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 17:42

Hej,

Alt efter hvad du bestemmer dig for at sælge i din kommende webshop. Så vil vi i hvertfald gerne levere varer til dig i form af smykker og accessories. Vi er så småt begyndt at åbne op for at sælge B2B.

Vi er leveringsdygtige i følgende produkter:

- Armbånd i læder, stainless steel tungsten

- Solbriller i høj kvalitet

- Manchetknapper, slips

- Halskæder

- Øreringe

og meget mere.

Hvis du vil have et indtryk af vores produkter, er du meget velkommen til at kigge lige rundt på vores B2C site!

Skriv en mail til kontakt@finefashion.dk, hvis dette skulle have interesse!

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:19

Ja, jeg har også tænkt meget på hvad jeg godt kunne tænke mig at sælge. Men føler ikke rigtig at det behøver være noget som jeg brænder fori dette tilfælde.

Jeg ved godt at hvis man skulle starte en webshop med det formål at tjene til føden, og måske leve af den i længden så er det vigtigt at have et produkt man interesserer sig for - men nu handler det om en mindre webshop med det formål at "uddanne" mig mere end tjene penge til mig.

Så alle produkter har interesse, dog vil jeg selvfølglig aldrig vælge et produkt som er helt 100% udenfor hvad jeg synes er spændende.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)