Hej alle amino'er Jeg har nogle domæner jeg gerne vil skille mig af med. De kan være aktuelle for de af jer, som har produkter rettet mod iværksættere og selvstændige. Mine oprindelige planer med dem er nemlig skrinlagt. Det er følgende domæner der er tale om: www.iværksætter.dk www.igangsættere.dk www.selvstændige.dk Alle bud over 500 kr. pr. domæne vil blive taget seriøst. 10 % aminorabat ![]() ![]() Mvh. Martin |
Domæner til salg (fx. www.selvstændige.dk)
www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!
Dbh Martin |
Du er ikke så lidt fræk unge hr. Thorborg! Du sender mig et tilbud på www.selvstændig.dk som jeg IKKE har til salg. Det er en OMMER ![]() Roger Over! Martin |
Jeg skrev forkert, jeg mente naturligvis iværksætter.dk :-))) Dbh Martin |
Ja, det er videnskabeligt bevist, at stress kan give hukommelsesbesvær ![]() Du er derfor tilgivet, Martin! Dit bud er registreret! Til alle jer andre som måtte være interesseret i domænerne. Så bliver de solgt til det højeste bud jeg har modtaget senest lørdag den 9. september 2006. Mvh. Martin |
Så vidt jeg kan se ejer a-kassen Dana iværksætter.dk - repræsenterer du dem ;-) |
Jeg er desværre kommet til at skrive nogle forkerte domænenavne ![]() www.igangsætter.dk www.iværksættere.dk www.selvstændige.dk Godt med en kvik amino - tak for det! Sidste frist for et tilbud på et af domænenavnene er stadig lørdag den 9. september 2006. Mvh. Martin |
Dbh Martin |
Styr dig Thorborg - man skal ikke være skadefro og trampe på en mand som ligger ned! Har du et bud eller ej på et af de rigtige domænenavne? Ryk nu lige lidt - jeg kan ikke vente i årevis ![]() Mvh. Martin |
Jeg starter med at byde på en Ferrari, men efter budet, ændrer du varen til et løbehjul med sidevogn tsk tsk :-))) Men jeg er frisk på en byttehandel. Du får min bil og jeg får dine 3 domæner og 124.500 kr. :-) Og så er der også vinterhjul med :-)) Dbh Martin |