Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vine.dk - min allerførste webshop med varelager

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra Big Smile

Så er min vinbutik på nettet endelig online:  vine

Det er min allerførste webshop på nettet og jeg er nærmest helt høj over det. ...og det er altså ikke fordi jeg har forgrebet mig på varelageret.

Nu mangler jeg bare lige at PBS får godkendt den ansøgning ,så jeg kan modtage betalingskort.

Jeg har i forbindelse med fabrikationen af vine.dk købt ePusher 3.0 --- til en ganske vist fuldstændig syg pris for en eBog. Men man kommer bare ikke uden om at der er nogle rigtig gode tips  i den angående ehandel. Specielt  for en som mig der aldrig har solgt fysisker varer på nettet før. ePusjer har jeg bestemt ikke fortrudt at jeg købte.

Konstruktiv ris og ros angående www.vine.dk modtages meget gerne. På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Jan Balslev

Vinhandler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Det ser fint ud. Dog ville jeg lige fjerne alle betalingskortene i bunden, indtil du får din godkendelse :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:47

Hvis du skal sælge kvalitetsvin så tror jeg måske ikke en kategorisering efter priser er særligt interessant.

Det er nok snarer historien om vinen, anmeldelser og informationer som skal være trækplaster.

Derudover så skal du nok få arbejdet lidt med dine SEF urls - det er som udgangspunkt altid bedst at rense dem for forskelle i bogstavstørrelser (kun små bogstaver) og rense ud fra specialkaraktere som selv når de er oversat kan give problemer i ældre browsere (udeluk alle special karaktere ud over - og _).

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 15:52

@ malte Hvid - det kan du have ret i, det vil jeg gøre.

@ Ronnich, Det er bygget over Interspire.com's shopping card løsning så jeg ved ikke rigtig om det er noget der kan ændres. Jeg kan måske spørge dem om at tilføje denne mulighed til næste update.

Tak for tipsene til jeg begge.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27

Et hint om brug af anmeldelser.... At bruge Parker er ok. 88 points er  "ligegyldigt" i denne sammenhæng -  det er det rigtig rigtig mange vine der får ok. Det er ok.... Teksten sælger mange mere....

Parker er godt for "nørderne", hvis det er mere end 90.

Noget som danske forbrugere lægger vægt er vinavisen.dk -  5 sterner der sælger mere end 90 parkerpoints.....

Henrik

Vinforbruger

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 17:07

Henrik Krogh:

Et hint om brug af anmeldelser.... At bruge Parker er ok. 88 points er  "ligegyldigt" i denne sammenhæng -  det er det rigtig rigtig mange vine der får ok. Det er ok.... Teksten sælger mange mere....

Parker er godt for "nørderne", hvis det er mere end 90.

Noget som danske forbrugere lægger vægt er vinavisen.dk -  5 sterner der sælger mere end 90 parkerpoints.....

Henrik

Vinforbruger

Hej Henrik Vinforbruger.

Tak for tippet angående vinavisen.dk, det vil jeg helt sikkert forsøge at efterprøve.

Angående de 88 Parker points så var min egen fars kommentar meget lig din. Han var heller ikke synderligt imponeret over 88 points. Jeg har dog fået en anden Fransk vin hjem der har fået 94 points hos Parker, det vil jeg så huske at fortælle "nørderne" når jeg får beskrivelsen af den vin lagt online.Smile

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan Balslev en rigtig fin side, Men det ville helt sikkert øge dit salg hvis du formindskede beskrivelserne af dine produkter.

og skrev ting såsom Højt indhold af resveratrol, antioxidanter osv.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:23

Tillykke med din webshop, og det ser næsten godt ud. :-)

Siden virker for mig alt for bred, prøvede at sætte bredden på siden til 980px med en margin: 0 auto; også så siden ud som den skulle, i mine øjne. :)

Dine links har Ronni kommenteret, så det vil jeg ikke skrive om, men lagde mærke til noget kritisk vedr. SEO, du tillader søgemaskinerne at indeksere dine kategorier, få det fixet asap, ellers risikere du "duplicate content", hav kun indeksering på selve produkterne, vin oversigt efter producent og forsiden.

Ellers fortsat god vind med din webshop. ;-)

Mads Madsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:25

delinda:
Men det ville helt sikkert øge dit salg hvis du formindskede beskrivelserne af dine produkter.

Hvordan det? Vinene bliver beskrevet så man bliver interesseret i dem.

Derimod kunne jeg godt tænke mig en købsknap under beskrivelsen. Dét kunne måske øge et salg for lige nu ser jeg ikke knappen når jeg har scrollet ned for at læse beskrivelsen.

Der kunne også være links i teksten til en side der omhandler de enkelte druer (godt med lidt linkjuice).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Skrevet kl. 17:26

delinda:

Hej Jan Balslev en rigtig fin side, Men det ville helt sikkert øge dit salg hvis du formindskede beskrivelserne af dine produkter.

og skrev ting såsom Højt indhold af resveratrol, antioxidanter osv.

Nu har jeg ellers brugt rigtig lang tid på at skrive de relativt lange beskrivelser. Måske er det blevet for meget.

Din ide med at nævne punkter såsom "indhold af resveratrol, antioxidanter osv." er slet ikke dårlig. Det er helt sikkert noteret.på min lille lap papir her ved siden af tastaturet. Smile

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)