Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vare i provision ??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg sider og overvejr om men kan fnde en lverndør hvor man sælger deres vare via en webshob men har deres vare i provision  så man ikke har den store opstarts kabital

tænker inde for dyre tilbehør  vi er frisk på alt

håber i kan hjælpe

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 12:33

Ideen fejler ikke noget. min mening om det er:

Du bliver nød til at have en høj, fast, omsætningshastighed på produkterne. Jeg ville som grosist ikke kunne iberegne dit salg i min forecast til mine producenter baseret på ca. tal.

Jeg ville på ingen måde belaste mit lager med varer reseveret til dig hvis jeg kunne sælge dem selv. Ydermere din provisionandel ville være meget lille og igen derfor vigtig med den høje omsætningshastighed.

Du skulle nok have en webshop med direkte adgang til dine "leverandøres" lager for at kunne sikre dine kunder varen var på lager når de så den på din side og ikke når du bestilte den fra dine "leverandører"

Men kom frisk, ideen er jo rimelig nem at gå til

Thomas Kaarup

Tilmeldt 1. Aug 09
Skrevet kl. 13:01

ja mit hovde er i fuld sving men jeg er nødt il og finde en niche før man laver en webside 

har også  tænkt på et  rejse agent firma med rejser til grækenland eller rumænin til og starte med men  mangler kontakter til en grosist

men mangegang tak for dit indput

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:33

Hej

Prøv at søge lidt på "dropshipping" herinde. så vil du se at der er rigtig mange tråde med emnet, hvor jeg er sikker på at du vil finde al den inspiration - både med fordele og ulemper - som du skal bruge.

Mvh morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:26

schluter:

hejsa jeg sider og overvejr om men kan fnde en lverndør hvor man sælger deres vare via en webshob men har deres vare i provision  så man ikke har den store opstarts kabital

tænker inde for dyre tilbehør  vi er frisk på alt

håber i kan hjælpe

Tvivler på der er nogen firmaer, som vil finansiere dit salg... Det er oftes kun firmaer, der er brændt inde med noget, og ser det som sidste løsning på at afsætte dette...

Tilmeldt 1. Aug 09
Skrevet kl. 16:31

der må være firmer der drives på den måde det kan jeg jo læse her inde med  det er jo det jeg tænkt lidt på en brnce bildele men det er jo også kun en tanke

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34

schluter:

der må være firmer der drives på den måde det kan jeg jo læse her inde med  det er jo det jeg tænkt lidt på en brnce bildele men det er jo også kun en tanke

Der findes ik mange firmaer der drives med vare i kommission... Det er en form, som er risikofyldt, og hvor firmaet der giver noget i kommission, har svært ved at tjene på det... Og gør de endelig det, så er det dig, som intet tjener.

Der er kæmpe forskel på, at drive firma med varer i kommission, og så drive et firma efter dropshipping metoden... Men fælles for dem begge er en minimal risiko og lagerbinding, og en tilsvarende lav indtjening...

Tilmeldt 1. Aug 09
Skrevet kl. 16:38

dropshipping det er jo lidt det jeg mener  viste bare ikke helt hvad det hedder 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:41

schluter:

dropshipping det er jo lidt det jeg mener  viste bare ikke helt hvad det hedder 

Okay så er vi enige Big Smile

Du kan finde masser af leverandører til dropshipping herinde, så du skal bare finde en branche... Men husk ved dropshipping får du ik varerne fysisk på lager, de sendes direkte til kunden. Så find nogle du kan stole 2000% på, for du lægger hele dit firma + firmanavn i deres hænder...

Tilmeldt 1. Aug 09
Skrevet kl. 16:46

ja det er jo det  jeg overvejer og sælge hotel ophold i grækenland men det er jo det sammen med og lægge kunder i framme hænder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)