Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google analytics & webmaster tools

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:
Jeps. Tag et kig igen i morgen - det er ikke realtime.

Okay - tak for hjælpen. :)

Jeg undrer mig bare over den har vist den melding siden jeg installerede koden.. Men kan forstå at det burde virke.::P

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:13

Lars Mathiesen:

http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?hl=da_DK&answer=91502&utm_id=ad <-"Venter på data
Sporingskoden er blevet registreret på dit websteds startside, og Google Analytics indsamler data til dine rapporter." <- Vil det sige at mit analyctis er installeret korrekt og jeg burde modtage data omkring besøgende nu?

Det korte svar: Ja.

Når den skriver, at sporingskoden er registeret og indsamler data, så er du kørende.

Et godt tip er så, at sørge for at ekskludere dine egne IP-adresser fra dataindsamlingen, så du ikke mudrer statistikken til, når du redigerer på egen sider, læser korrektur og hvad ved jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Frank Hellerup Madsen:

Det korte svar: Ja.

Når den skriver, at sporingskoden er registeret og indsamler data, så er du kørende.

Et godt tip er så, at sørge for at ekskludere dine egne IP-adresser fra dataindsamlingen, så du ikke mudrer statistikken til, når du redigerer på egen sider, læser korrektur og hvad ved jeg.

Okay tak :) - det er hermed gjort :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Der er gået 3 dage nu siden jeg postede det sidste indlæg her - og min google analyctis viser stadig kun "sporing installeret" og jeg har ikke fået nogle data om trafikken til siden. Og jeg ved at jeg selv har besøgt den op til flere gange fra forskellige computere. Hvad gør jeg forkert? Kan det have noget med mit wordpress at gøre?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:00

Du regner ikke med jeg svarer dig, vel Lars?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Jesper G:
Du regner ikke med jeg svarer dig, vel Lars?

:)Nej nej..

Nu har jeg fået det til at virke... Har slettet de koder jeg selv har indsat i footeren - og hentet et plugin til wordpress - og nu kører det som smurt =))

Så der har været et eller andet galt med de steder jeg har indsat koden eller noget...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)