http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?hl=da_DK&answer=91502&utm_id=ad <-"Venter på data Sporingskoden er blevet registreret på dit websteds startside, og Google Analytics indsamler data til dine rapporter." <- Vil det sige at mit analyctis er installeret korrekt og jeg burde modtage data omkring besøgende nu?
Det korte svar: Ja.
Når den skriver, at sporingskoden er registeret og indsamler data, så er du kørende.
Et godt tip er så, at sørge for at ekskludere dine egne IP-adresser fra dataindsamlingen, så du ikke mudrer statistikken til, når du redigerer på egen sider, læser korrektur og hvad ved jeg.
Når den skriver, at sporingskoden er registeret og indsamler data, så er du kørende.
Et godt tip er så, at sørge for at ekskludere dine egne IP-adresser fra dataindsamlingen, så du ikke mudrer statistikken til, når du redigerer på egen sider, læser korrektur og hvad ved jeg.
Der er gået 3 dage nu siden jeg postede det sidste indlæg her - og min google analyctis viser stadig kun "sporing installeret" og jeg har ikke fået nogle data om trafikken til siden. Og jeg ved at jeg selv har besøgt den op til flere gange fra forskellige computere. Hvad gør jeg forkert? Kan det have noget med mit wordpress at gøre?
Nu har jeg fået det til at virke... Har slettet de koder jeg selv har indsat i footeren - og hentet et plugin til wordpress - og nu kører det som smurt =))
Så der har været et eller andet galt med de steder jeg har indsat koden eller noget...