Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg ved det ikke er lovligt at sende uopfordrede emails ud til potentielle kunder, men hvad med alm. brevpost. Er det lovligt at sende et salgsbrev og evt. en salgsbrochure ud uopfordret?


Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
B2B vil jeg bestemt mene at det er lovligt.

Til private er der vist forskel på om det er en adresseløs forsendelse eller direkte til en bestemt person.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, så længe det er pr brevpost er det lovligt, og du må også gerne ringe b2b, men ikke b2c.

Bemærk dog at hvis du også sender ting til private skal du tjekke om de er markedsføringsbeskyttet i cpr.


Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 10:44:01
Forfatter: Anders Christensen
Ja, så længe det er pr brevpost er det lovligt, og du må også gerne ringe b2b, men ikke b2c.
Bemærk dog at hvis du også sender ting til private skal du tjekke om de er markedsføringsbeskyttet i cpr.



...og det samme gælder faktisk også CVR numre der er reklamebeskyttede. http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=59

Du skal dog huske at det under alle omstændigheder kan generere voldsom utilfredshed, uden først at have en aftale om at du sender materiale.

Held og lykke med projektet under alle omstændigheder.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er blot lige den feature (som jeg selv finder usmart) at det kun gælder hvis man har fået informationerne fra cvr-registeret.
Hvis du selv har slået en virksomhed op i telefonbogen har du så vidt jeg kan se. ingen pligt til at tjekke om de er markedsføringsbeskyttet.

Jeg er selv markedsføringsbeskyttet, og det sorterer de fleste kedelige opkald fra.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)