Hej alle aminoer... Har i den seneste tid gået og bikset lidt med en ide til en ny hjemmeside, som jeg gerne vil starte op. Jeg har dog ikke selv forudsætningerne til at starte sådan en side op. Jeg skal derfor ud og finde en der kan lave hjemmesiden, men er lidt på bar bund hvad angår, hvad det kommer til at koste... Min hjemmeside skal være rimelig avanceret, idet jeg gerne vil have plads til nyheder, blogs også en form for quiz, hvor det skal være muligt at udfordre hinanden...
Men er der nogen der ved, hvad det ca vil koste at få lavet sådan en side? |
Hej,
Lige for at stille det lidt sjovt op, så svarer det til at sige "Jeg vil gerne have malet mit hus, det skal være gult, men der skal også være andre farver" :-)
Vi bliver nødt til at have lidt mere info, f.eks. skal du kunne redigere tingene fra et administrationspanel, skal brugerne selv kunne indtaste data i bloggen og sådan forsætter det ;-)
Du er dog meget velkommen til at kontakte mig på 41 40 04 11, så kan jeg hjælpe dig med at udarbejde en kravspecifikation så begge parter er afklaret i forhold til hvad der helt præcist skal laves - og så giver jeg naturligvis også gerne et tilbud ;-)
Mvh
Kristian Øllegaard