Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer...

Har i den seneste tid gået og bikset lidt med en ide til en ny hjemmeside, som jeg gerne vil starte op. Jeg har dog ikke selv forudsætningerne til at starte sådan en side op. Jeg skal derfor ud og finde en der kan lave hjemmesiden, men er lidt på bar bund hvad angår, hvad det kommer til at koste...

Min hjemmeside skal være rimelig avanceret, idet jeg gerne vil have plads til nyheder, blogs også en form for quiz, hvor det skal være muligt at udfordre hinanden...

Men er der nogen der ved, hvad det ca vil koste at få lavet sådan en side?

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 11:52

Hej,

Lige for at stille det lidt sjovt op, så svarer det til at sige "Jeg vil gerne have malet mit hus, det skal være gult, men der skal også være andre farver" :-)

Vi bliver nødt til at have lidt mere info, f.eks. skal du kunne redigere tingene fra et administrationspanel, skal brugerne selv kunne indtaste data i bloggen og sådan forsætter det ;-)

Du er dog meget velkommen til at kontakte mig på 41 40 04 11, så kan jeg hjælpe dig med at udarbejde en kravspecifikation så begge parter er afklaret i forhold til hvad der helt præcist skal laves - og så giver jeg naturligvis også gerne et tilbud ;-)

Mvh

Kristian Øllegaard

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 11:58

Det skulle gerne opbygges således, at jeg har mulighed for selv at redigere hjemmesiden.

Derudover skal det også være muligt for brugerne at skrive i bloggen. Derudover skal det være muligt at have en profil på siden. Yderligere skal quizzen fungere således, at man får mulighed for at udfordre op til 3 andre profiler, hvorefter disse skal have mulighed for at svare på udfordringen...

Ved ikke om det hjalp bare lidt?

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 12:14

Altså:

Forsiden
- Mulighed for at tilføje tekstsider via admin 

- Man kan oprette en profil, og skrive nogle informationer, område, alder, email og en lille tekst 

Blogs
- Brugere kan lave deres egen blog og skrive posts i den (og slette) 

Quiz
-  Brugerne skal kunne oprette en quiz, og sende den til 3 andre profiler

Hvis du sætter det op sådan, er det meget nemmere :-) Men husk, vi er ikke så kloge at vi kan gætte alle de funktioner du har tænkt på - så husk at få det hele med.

Skal man kunne have venner derinde, så det er nemmere at sende quizene videre? Skal man kun kunne sende quizzen til brugere der allerede er oprettet, eller skal man kunne indsætte nogle mails, hvor brugerne bliver tilbudt at oprette en bruger? Skal der være en måde at brugerne kan kommunikere på, forum eller private beskeder?

Hvis du ikke har lyst til at skrive alle funktionerne her, må du også meget gerne sende mig en mail ;-)

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 12:34

Forsiden
- Mulighed for at tilføje tekstsider via admin og udvalgte medlemmer
- Mulighed for at se sin profil

- Man kan oprette en profil, og skrive nogle informationer, område, alder, email og en lille tekst

Blogs
- Brugere kan lave deres egen blog og skrive posts i den (og slette)
- Mulighed for at kommentere andres indlæg og anbefale den (mange anbefalinger gør at den kommer på forsiden)

Quiz
-  Brugerne skal kunne deltage i en Quiz mod andre profiler, hvor man kan udfordre på spørgsmål lavet af webmaster
- Der gives point for en vunden quiz, så der skal laves en stilling af hvem der er den bedste quizzer

Det er hovedsageligt det, som jeg ønsker der skal være på min hjemmeside. Ideen er dog ikke helt færdigudviklet endnu, men ville bare gerne vide, hvor man ca lå henne prismæssigt...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 12:43

Hej,

Hvis du skriver til mig på krii08@hotmail.com kan jeg godt hjælpe dig, med sådan en side..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:43

Det lægger vel imellem kr. 20.000,00 og 1000.000,00.

Ca lige så præcis en prissætning som din kravsspecifikation.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:57

Hej Beigarth,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:05

Mit bud ville være 20.000 til 35.000, men det er som sagt svært at kommer med et præcist tal da alle detaljer ikke er beskrevet.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 13:19

Umiddelbart lyder Switch' bud ret realistisk ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)