Kære Aminoer! Dette spørgsmål er sikkert stillet før, men jeg håber at I vil være behjælpelig og give mig nogle gode råd! Kort fortalt er HairOutlet en lille webbutik som sælger hårprodukter. Web siden er lavet, men hvordan kommer jeg videre??? Her er mine spørgsmål: Hvordan får jeg flere besøgende ? Hvordan bruges Ad Words er det pengene værd og hvad er "normal" budget? vil gerne have tilmeldinger til nyhedsbrev, gode fif?? Annoncer på damemagasiner / nyhedsbrev, er det dyrt og er det pengene værd ? Andre gode råd??? Gerne ris / ros til www.hairoutlet.dk Håber meget I gider afse tid til at hjælpe en nystartet og meget grøn! Venlig hilsen Lene Mejlvang
|
Hej Lene.
Først og fremmest skal du overveje at udvide dine betalingsmetoder med kreditkort!
Du opererer på markedet for personlig pleje, hvor der er ret kraftig konkurrence - også på nettet. Hvad er det helt unikke ved din shop? Når du kan forklare det i én sætning, så skal du sende det budskab til markedet. Der er blodrødt på Google, så jeg er glad for du overvejer en multikanal positionerings strategi, men tænk først over din positionering inden du bruger penge på markedsføring.
Mvh
Jens Adamsen