Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design, tekster, indhold - ja det hele!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for roserne. Havde overvejet en jungle i stedet for labyrinten (It's a jungle out there!) men tror på, at labyrinten signalerer bedre at det kan være svært at finde rundt mellem leverandørerne derude.

Et billede er en god idé. Jeg har nogle gode feriebilleder fra Marbella i 1993 - nej spøg til side. Må vist til fotografen med et godt portræt eller noget...

Har overvejet Google Adwords i de perioder, hvor mine kampagner ligger og så ellers satse på at gribe telefonen og ringe rundt. Jeg tager en tur rundt til de større virksomhder i Esbjerg/Varde og hører til interessen for konceptet. Ansigt til ansigt fungerede fint, da jeg skulle starte min regnskabsfunktion op og har fundet ud af, at jeg faktisk synes at det er sjovt at sælge. Jeg får oftest kunden i nettet efter 10 min. med dem, og så kan de se, hvem de samarbejder med som du selv foreslår med billedet. Der skal ikke så mange klienter til, for at det kan fungere med min regnskabsfunktion samtidig. Hvis det viser sig, at mange vil have gratis hjælp, må jeg så skaffe noget arbejdskraft.

Har overvejet at finde en dygtig telefonsælger på ren provision, men findes de? Kender du/I nogen, så skriv lige herinde. Tak.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)