Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en SMS gateway

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan vi ikke få noget Amino rabat

 

Mvh Morten Hundahl

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er noget jeg ikke forstår ved dit tilbud.
Du skriver at det koster 0,49 per sms i tilbuddet - men samtidig siger din signatur at man kan få det til 0,39. Så er der da ikke meget tilbud over det.

Det er vel heller ikke ligefremt billigt at sende sms til 39/49 øre per sms (+moms?).

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forsøgte i øvrigt at klikke lidt rundt på hedeby.net, men jeg synes ikke rigtigt at den virker den side.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 07:38:27
Forfatter: Claus P
Det er vel heller ikke ligefremt billigt at sende sms til 39/49 øre per sms (+moms?).



Jo, det er faktisk billigt. For i den skøre verden vi lever i er det nemligt LANGT dyrere at købe SMS direkte fra teleoperatøren, end det er at købe dem via mobilabonnement. Faktisk er kostprisen på SMS erhverv via gateway ex moms, langt over den pris som privatbrugere betaler inkl. moms. Desuden er der jo også administrationen  ved at fakturere småbeløb - der skal meget til for at det løber rundt.
Garranterer du fx at sende 50.000 sms om måneden, er det også en helt anden pris.

...og jo - vi tilbyder også SMS gateway

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Thjahh, nu bruger jeg selv ClickaTell (http://www.clickatell.com/brochure/pricing.php) der ligger på omkring 26øre per sms helt nede fra ét styk (bortset fra til 3 telefoner). Så jeg synes da det er lidt dyrt. Og så tør jeg slet ikke tænke på hvad jeres priser ville være til udenlandske mobiltelefoner som jeg sender mange sms''er til.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 09:55:38
Forfatter: Claus P
Thjahh, nu bruger jeg selv ClickaTell (http://www.clickatell.com/brochure/pricing.php) der ligger på omkring 26øre per sms helt nede fra ét styk (bortset fra til 3 telefoner). Så jeg synes da det er lidt dyrt. Og så tør jeg slet ikke tænke på hvad jeres priser ville være til udenlandske mobiltelefoner som jeg sender mange sms''er til.



For det første er det jo altså kun DK telefoner. Ja du kan få dem til 26 øre ved clickatell - men så skal du min sende 250.000 stk, så det er ikke en reel sammenligning.
3 har 150.000 kunder - det er da lidt underligt at udelukke dem, er det ikke ?
For mindre firmaer der sender et par hundrede SMS om måneden er det stort set underordnet om du betaler 49 eller 26 øre pr SMS - det skal bare være simpelt, der skal være support, og det skal virke. Tror ikke at tilbuddet var myntet på flere tusinde sms om måneden.

Godt at høre at du har en god løsning ved en anden leverandør, men derfor behøver du nu ikke at kaste sten efter hedeby.net (/som jeg iøvrigt ikke kender til) for at komme med et andet tilbud. Du kan jo bare lade være med at bruge det?

Nu er du jo selv ret anonym, men giv da gerne et link til din side, så vi kan se den. Noget for noget ikke?
Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 10:18:23 Forfatter: netMedia.dk
For det første er det jo altså kun DK telefoner. Ja du kan få dem til 26 øre ved clickatell - men så skal du min sende 250.000 stk, så det er ikke en reel sammenligning.
3 har 150.000 kunder - det er da lidt underligt at udelukke dem, er det ikke ?

Nej, det er fra første sms. Du skal gange deres credit pris med 0.8 da de charger 0.8 credits per sms til Danmark. 3 telefoner koster 1.5 credits, så de er ikke udelukket - bare dyrere.


For mindre firmaer der sender et par hundrede SMS om måneden er det stort set underordnet om du betaler 49 eller 26 øre pr SMS - det skal bare være simpelt, der skal være support, og det skal virke. Tror ikke at tilbuddet var myntet på flere tusinde sms om måneden.

Godt at høre at du har en god løsning ved en anden leverandør, men derfor behøver du nu ikke at kaste sten efter hedeby.net (/som jeg iøvrigt ikke kender til) for at komme med et andet tilbud. Du kan jo bare lade være med at bruge det?

Beklager hvis det virker som om jeg kaster sten - det var ikke hensigten at svine nogen til. Men da meningen med dette fora er at iværksættere skal dele deres erfaringer, så deler jeg også gerne min erfaring der siger mig at sms kan fås billigere end de 39 øre. Da både du og Hedeby er i den branche må i da også finde det interessant at der er nogen der kan gøre det væsentligt billigere end I kan. Så må I jo finde ud af om det udelukkende er fordi de har en stor volumen - eller de køber ind et andet sted. Det kunne jo være at I kunne finde den partner de bruger og blive nogle af de billigeste i DK og endda med dansk support som selvfølgelig kan være interssant for mange.
Jeg tvivler ikke på at I har en høj kostpris og ikke tjener ret meget per sms fordi TeleDK snupper det meste af kagen - men så var det måske en idé at finde en anden udbyder.


Nu er du jo selv ret anonym, men giv da gerne et link til din side, så vi kan se den. Noget for noget ikke?


Ja, jeg beklager min anonymitet. Jeg er ved at starte en ny biks op som ikke er klar endnu. Så snart jeg er i luften med den skal jeg nok give besked og glæder mig til at modtage Amino folkets bedømmelser og tæsk

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
... vi glæder os til at se dit projekt, he he he

Vil lige sige at jeg ikke er relateret til Hedeby.net. Tog bare Hedeby.net lidt i forsvar, da jeg syntes at dit indlæg var lidt bizart - længere er den ikke.
Var faktisk enig i det meste af det du sagde (kan fx heller ikke komme ind på siden), men da det jo er en tjuhej-tilbuds kategori er skamløs reklame fuld tilladt. Havde det været i en generel diskussion havde haft rettet geværerne samme vej.

Håber da iøvrigt at du får succes med din biks - det er bedst sådan.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 10:49:38 Forfatter: netMedia.dk ... vi glæder os til at se dit projekt, he he he

Vil lige sige at jeg ikke er relateret til Hedeby.net. Tog bare Hedeby.net lidt i forsvar, da jeg syntes at dit indlæg var lidt bizart - længere er den ikke.
Var faktisk enig i det meste af det du sagde (kan fx heller ikke komme ind på siden), men da det jo er en tjuhej-tilbuds kategori er skamløs reklame fuld tilladt. Havde det været i en generel diskussion havde haft rettet geværerne samme vej.

Håber da iøvrigt at du får succes med din biks - det er bedst sådan.


Beklager hvis jeg virker bizar

Jeg synes det er helt fint med reklame i denne kategori - jeg havde været mere bizar hvis det havde været i en anden. Men når det nu er et forum hvor folk deler erfaringer, så synes jeg man må finde sig i at få sine tilbud kommenteret.
Faktisk synes jeg egentlig primært jeg har forsøgt at hjælpe hedeby ved at påpege at der er uoverensstemmelse imellem tilbuddet og hans signatur, samt at hans hjemmeside ikke virker.
Jeg har dyb respekt for alle der tør kaste sig ud i den branche.

Jeg glæder mig også til at se mit projekt i luften - arrhhh hvor tager sådan noget bare lang tid.  Og successen - den skal nok komme

/Claus

 

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)