Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et nyt mlm firma..

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej friske amino-brugere,

Jeg vil lige spørge om nogen kender noget til Pro Wealth Solutions, også kaldet PWS!?

I kan tage en free tour på http://badstue.prowealthresults.com/ .. :)

Der er intet salg af produkter.. Det var blandt andet en af grundende til at jeg ville prøve.

Man betaler et gebyr på 35 $ hver måned. De penge går så til nogle af mine uplines.

Hvis man virkelig vil tjene penge, så skal man rekrutere nye betalende medlemmer. Som man kan sponsorere for at gøre det endnu lettere..

Og der er self en masse bonuser som kan give endnu mere i lommen.

Min 3 enroller(hende som har rekruteret min enrollers enroller :)) tjener godt og vel de 5500usd om ugen.

Men det er jo med at komme med fra start af. Og det går virkelig stærkt.. Bare på de timer hvor jeg tænkte om jeg ville lade mig blive medlem kom der 4000 pre-medlemmer ind under min downline.. Og det er lidt vildt.. Det fortæller hvor hurtigt voksende den er.. Og de er ikke engang startet rigtigt endnu. De starter fuldt ud til september med alle funktioner på deres hjemmeside.

Well. Den blev ihvertfald mit vende punkt..

Håber i har en go'' torsdag aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Dato: 31-08-2006 18:05:41 Forfatter:noa roderic Hej friske amino-brugere,
Der er intet salg af produkter.. Det var blandt andet en af grundende til at jeg ville prøve.

Man betaler et gebyr på 35 $ hver måned. De penge går så til nogle af mine uplines.
[...]
Min 3 enroller(hende som har rekruteret min enrollers enroller :)) tjener godt og vel de 5500usd om ugen.
[...]
Men det er jo med at komme med fra start af. Og det går virkelig stærkt.. Bare på de timer hvor jeg tænkte om jeg ville lade mig blive medlem kom der 4000 pre-medlemmer ind under min downline.
[..]
Well. Den blev ihvertfald mit vende punkt..

Jeg tror aldrig jeg vil fatte, hvordan folk kan forklare et fupnummer så tydeligt, uden selv at gennemskue det. Du er godt klar over, at du beskriver et pyramidespil så klart som det kan gøres? Og at pyramidespil er ulovlige i Danmark?

Så længe man kan lokke sine venner til at betale, kører pyramiden - men når den engang stopper, står folk tilbage med skægget i postkassen. Det er selvfølgelig bunden af pyramiden, og dermed hovedparten, der bliver røvrendt, mens de få amoralske får noget ud af det.

Har hun vist en chek, eller endnu bedre en check der clearede, der beviser de 5.500/ugen? Selv hvis hun kan, hvilket hun sikkert ikke kan, vil jeg anbefale dig at holde dig fra det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:54
Meget enig med Tommy, det er ofte produktet der adskiller det fra at være mlm eller pyramide spil efter min opfattelse, og her siger du jo netop der ikke er tale om salg af et produkt.

Derudover lyder det i mine ører, jeg kan tage fejl, som et salgsoplæg, skjult under du er ny og synes det hele er spændende.

Men held og lykke med at presse venner og bekendte for penge, men for din egen skyld, stop mens legen er god. Det kan godt være det er sjovt at have en check på 5.500 usd pr uge, men hva nytte er det til når man har gjort sig uvenner med alle sine venner, familie og bekendte?
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 19:17
Jeg kan godt forstå jeres respons.. Da i sikkert har oplevet en del med dette..

Og er godt klar over at venner og familie er noget man ikke skal bruge som rekrutter.. :)

Vil i 2 ikke prøve og tilmelde jer på http://badstue.prowealthresults.com/ så i kan logge jer ind på selve hovedsiden på

http://www.prowealthsolutions.com/ . Og se hvad det er for noget.. Jeg vil gerne høre jeres mening om selve systemet der inde..

I kan evt bruge www.spambox.info hvis i er bange for at jeres mail bliver spam-belagt...

De bedste hilsner
Noa
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:23
Lur mig om ikke du allerede har en eksisterende brugerkonto herinde, Noa? Måske er du www.AcnMobile.dk, måske en anden?
Du skriver at "hvis man virkelig vil tjene penge, så skal man rekrutere nye betalende medlemmer". Hvordan kan man ellers tjene penge? Får man $40 tilbage for de $35 man giver ud, eller hvad?

Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 19:36
Hej Jakob..

Nej, jeg har ikke en bruger her inde allerede.. Jeg troede faktisk jeg havde.. Men nej. Så har derfor lige oprettet en.

Og nej :D fy fan.. acn.. nej.. hehe.. Ad.. Det er kæresten desværre hoppet på da hun var på ridelejr.. tsk tsk..

Men det med at man betaler 35 usd om måneden er relativt billigt imo.. I forhold til fx herbalife hvor man ofte skal betale 30.000 kr for at få et lille lager med hjem.. Og så er det jo ikke engang sikkert man får overskud eller får det solgt..

Og ja, jeg vil næsten garantere dig for, at du får de 35 ind igen... Du vil kunne tjene 1090 usd som max.. uden at rekrutere medlemmer...  Så det at rekrutere er ikke en nødvendighed..

Du får 25 usd for hver person du får oprettet som medlem.. Og hvis du får 3 af slagsen stiger man i en rang(bronze). Så du vil kunne få et vidst antal usd af bronze poolen..

Men jakob.. Hvis du har flere spørgsmål vil jeg anbefale dig at oprette dig på det link jeg har skrevet tidligere.. Det er total uforpligtende.. Det er bare en slags adgangsnøgle til selve hjemmesiden.. som iøvrigt er meget fin :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:44
Hvorfor skal man dog oprette sig? hvorfor er informationerne ikke bare frit tilgængelig?
Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 19:50
Tja.. Mon ikke det er for at give alle os members en chance for at dem som vil vide mere om siden/firmaet.. først skal oprette sig som premembers..

Men jeg kan da se en af jer lige har oprettet jer.. dog bare for at få info.. Men hey.. Det er også godt :)

Håber i andre også vil prøve og oprette jer som pre-members så i kan se hvad det hele er for noget.. husk og tjek Genealogy på siden.. så kan i se hvor mange der er oprettet under jer.. fra da i selv blev oprettet.. så i kan se hvor hurtigt det går...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:50
Nu har jeg rent faktisk "oprettet" mig og klikket lidt rundt på siden. Der er en masse lir a la:
"EXPLODE your business with the HOTTEST online marketing SYSTEM in the industry!"
"Click HERE to see our AWESOME products!"
- og den slags... Alle veje fører til Rom, nemlig en side omkring bonusplaner og procenter, som så igen fører til en formular hvor jeg liiiige skal indtaste mine kreditkort-informationer, inden jeg opnår denne uhørte succes. Hvad er det lige det går ud på? Hvordan tjener jeg penge?

Tilmeldt 31. Aug 06
Skrevet kl. 19:58
Hehe.. Velkommen til Jakob Søndergård :)!

Du får mest at vide ved at læse hver enkelt side igennem.. De forklarer det nok bedre end mig.. Jeg er lige startet i går.. :)

Meeen.. Jeg vil lige give det 2 måneder.. og så se hvad der sker.. Om der kan komme penge ind uden at man rekrutere..

Men dejligt at se en af jer tør tage chancen og se hvad det er for noget... SÅDAN :D

Sådan her var jeg også oppe at køre da jeg var til mit første herbalife-møde med mor for et par år siden.. :D Har i ikke også følt sådan ? At det hele bare er ren las vegas.. og i kan tydeligt se alle millionerne for jer.. Men der manglede hun motivation for at komme ordentlig igang..

Her tør jeg godt prøve.. da man skal give et så lille beløb for at være med.. og herregud... 70 usd for at være med.. Så kan det vel ikke blive billigere ?!

Men det er egentlig en herlig følelse det der man får af at være med sådan noget her... Man får den der success følelse.. man vil hjælpe de andre.. man vil tjene penge.. nu giver man det en ordentlig skalde... Så man ikke skal tage lån til uddannelsen..

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)