Jeg vil lige spørge om nogen kender noget til Pro Wealth Solutions, også kaldet PWS!? I kan tage en free tour på http://badstue.prowealthresults.com/ .. :) Der er intet salg af produkter.. Det var blandt andet en af grundende til at jeg ville prøve. Man betaler et gebyr på 35 $ hver måned. De penge går så til nogle af mine uplines. Hvis man virkelig vil tjene penge, så skal man rekrutere nye betalende medlemmer. Som man kan sponsorere for at gøre det endnu lettere.. Og der er self en masse bonuser som kan give endnu mere i lommen. Min 3 enroller(hende som har rekruteret min enrollers enroller :)) tjener godt og vel de 5500usd om ugen. Men det er jo med at komme med fra start af. Og det går virkelig stærkt.. Bare på de timer hvor jeg tænkte om jeg ville lade mig blive medlem kom der 4000 pre-medlemmer ind under min downline.. Og det er lidt vildt.. Det fortæller hvor hurtigt voksende den er.. Og de er ikke engang startet rigtigt endnu. De starter fuldt ud til september med alle funktioner på deres hjemmeside. Well. Den blev ihvertfald mit vende punkt.. Håber i har en go'' torsdag aften. |
Dato: 31-08-2006 18:05:41 Forfatter:noa roderic Hej friske amino-brugere,
Der er intet salg af produkter.. Det var blandt andet en af grundende til at jeg ville prøve.
Man betaler et gebyr på 35 $ hver måned. De penge går så til nogle af mine uplines.
[...]
Min 3 enroller(hende som har rekruteret min enrollers enroller :)) tjener godt og vel de 5500usd om ugen.
[...]
Men det er jo med at komme med fra start af. Og det går virkelig stærkt.. Bare på de timer hvor jeg tænkte om jeg ville lade mig blive medlem kom der 4000 pre-medlemmer ind under min downline.
[..]
Well. Den blev ihvertfald mit vende punkt..
Jeg tror aldrig jeg vil fatte, hvordan folk kan forklare et fupnummer så tydeligt, uden selv at gennemskue det. Du er godt klar over, at du beskriver et pyramidespil så klart som det kan gøres? Og at pyramidespil er ulovlige i Danmark?
Så længe man kan lokke sine venner til at betale, kører pyramiden - men når den engang stopper, står folk tilbage med skægget i postkassen. Det er selvfølgelig bunden af pyramiden, og dermed hovedparten, der bliver røvrendt, mens de få amoralske får noget ud af det.
Har hun vist en chek, eller endnu bedre en check der clearede, der beviser de 5.500/ugen? Selv hvis hun kan, hvilket hun sikkert ikke kan, vil jeg anbefale dig at holde dig fra det.
Så længe man kan lokke sine venner til at betale, kører pyramiden - men når den engang stopper, står folk tilbage med skægget i postkassen. Det er selvfølgelig bunden af pyramiden, og dermed hovedparten, der bliver røvrendt, mens de få amoralske får noget ud af det.
Har hun vist en chek, eller endnu bedre en check der clearede, der beviser de 5.500/ugen? Selv hvis hun kan, hvilket hun sikkert ikke kan, vil jeg anbefale dig at holde dig fra det.