Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver jeg en Webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem skal jeg have fat i? Har du nogle gode erfaringer du vil dele ud af, ville det være dejligt

Tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Jeg arbejder en hel del med et system, ved navn Prestashop. Det er rigtigt flot grafisk sat op, og faktisk ok let at gå til...

Send mig en mail hvis jeg skal uddybe :)

RETTELSE: Bl. a er mit nye site PDFshop sat op med det (link)*

* sitet går dog først officielt i luften 1. oktober 2009

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:33

Hejsa

Det var noget af et spørgsmål :)

Har du gjort nogle tanker om hvad du kunne tænke dig? Hvad skal shoppen kunne? Skal det være en Open Source løsning eller et standard system, såsom Scannets eller Dandomains shopløsninger. Der er en lang række spørgsmål, som du skal overveje.

Vi forhandler selv Scannets shopløsning, den er super stabil og meget lettilgængelig. Så den kan jeg bestemt anbefale. Du kan læse mere her: http://webitall.dk/00002/00007/

// Peter

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 21:01

Hej "Hba"!

Jeg har en webshop til salg, du kan komme hurtigt igang - kig forbi mit indlæg her
http://www.amino.dk/forums/t/65515.aspx

Jeg tror du vil finde det interessant, Det en webshop til meget billige penge, og hurtig at komme i gang med.
- Og den har allerede faste kunder, og 800+ modtagere til at sende nyhedsbreve ud :)
Kig på det, og overvej det ;)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:15

Hej

Ved ikke helt hvad du mener med "lave" en Webshop?..

Men hvis du er interesseret i starte en webshop har jeg et godt tilbud til dig, på Magento WebShop Hosting

Du kan se vores tilbud her : https://www.magentohost.dk/produkter/

Vi har også betalings-modul så du kan modtage betaling med kreditkort (kræver dog at du har aftale med PBS)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:31

Simon Tørring:
RETTELSE: Bl. a er mit nye site PDFshop sat op med det (link)*

Off topic.. Flot hjemmeside, meget pæn og stil ren.. credits herfra.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 21:59

Hej

webshop markedet er stort, og der er mange muligheder. Vi tilbyder en kraftig løsning til en fornuftig pris.

Se mere på vores demoshop, hvor der er videopræsentation, og download af produktark: www.webshop-luxus.dk

Martin Thorborg har skrevet e-pusher en glimrende bog om hvad du skal tænke over når du vælger webshop løsning.

En vigtig ting er at shoppen giver muligheder for søgemaskine optimering, og integration til andre systemer( erp og økonomisystemer)

Vores shop har integration til SummaSummarum-e-conomic og der arbejes på integration til økonomisystemet Saldi.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04

Hej

Hvis du ikke ved så meget om hvordan og hvorledes du skal få startet godt op, vil jeg anbafale dig at få noget viden på området.

Jeg vil anbefale dig, at du læser ebøgerne Webshop-Hvordan og E-pusher. Her efter vil du du være klædt godt på til at vide hvad du skal gå efter og hvilke krav du skal stille til systemet, levrandør, markedsføring, seo mm.

Held og lykke med projektet

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:07

Der findes også gratis webshops hvor du bare kan gå igang, nogle er reklame finansieret andre tager en  % sats pr ordre du får igennem systemet.

Det er nemt at komme igang, og du får testet om du har nogle produkter / priser der kan forrente en satsning på en professionel shop, der skal man som regel minimum regne med kr. 1000,- pr mdr. til hosting / leje, PBS, Mailingliste, seo modul m.v.

Vi har brugt www.netshopcenter.dk til at lave følere med, når du så har fået en føling med interessen omkring dine produkter, vil du få nemmere ved at vælge hvordan du vil satse.

Vi bruger www.scannet.dk til de mere etablerede shops vi driver, deres shops er stabile, funktionelle, og så får man en god service også selv om man er nybegynder.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:50

Selvom vi ikke tilbyder webshop løsninger, så vil jeg lige nævne at omkring nyhedsbreve til en eventuel webshop, så kan du tage et kig på www.mailinglist.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)