Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside (næsten færdig)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Jeg vil lade være med at gentage de andre og komme med feedback på dit design og farvevalg.

Der er en del "gamer" eller "nørd" over layoutet, bl.a. linierne over og under kasserne, farvevalg og baggrund.

Du har valgt mørke farver, hvilket ikke virker særlig åbent. Det kan være, det er for at skille sig ud, og fordi du vil have fat i f.eks. folk, der spiller meget computer og har forkærlighed for mørke farve og lidt nørdet grafik. Hvis det er tilfældet, rammer du meget godt, tror jeg. Men hvis du vil have fat i den almindelige bruger, som skal bruge en lille firmaside eller privat side, tror jeg du rammer forkert.

Du har undladt en stor tyksak af et Flash banner på midten eller tre store Flash-agtige knapper. Det er meget forfriskende. Til gengæld gør det jo at din forside er en lille smule "tam" i det.

Underoverskrifterne hopper fra højre til centreret til venstre. Stop det og lad f.eks. dem alle stå til højre eller centreret for at de virker lidt anderledes og ikke skal slås med overskriften.

Jeg kan rigtig godt lide dit topbanner og menuen (bortset fra admin punktet), og den måde det "hænger" i toppen af siden på. Der er dog ikke ret stor fokus på dit logo, og det virker som om det er mast ind. Måske du kunne sænke menuen og give lidt mere rum rundt om logoet, eller du kunne lade logoet stå nede under menuen.

mvh,
Peter

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:38

Hej Mikael

Få dog menuerne sat i den rigtig rækkefølge, kontakt os plejer dog at være til sidst.

Dog skal rykke kompetencer rykkes, dog laver man dem dog ikke en af de 1 mernuer.

Samt hvad betyder menuen "Omkring os" mener du vel ik "Om os".

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:53

Jeg siger tak for de mange svar

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:05

Laver du en hel hjemmeside til 500 kr. eller har jeg misforstået et eller andet?

Hvis du kun tager 500 kr. for en hjemmeside, så sender du et signal om at du ikke er verdens mest seriøse webkreatør. Hvis jeg var dig, ville jeg hæve priserne en del, måske 3.000 + moms for en simpel hjemmeside, eller helt lade være med at nævne priser på din hjemmeside og bede kunden om at kontakte dig for en pris. Det er ikke dårligt at være billig, men man kan altså godt være for billig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:17

Tak for dit svar tobias. Har selv overvejet præcis samme problemstilling, og det kan godt tænkes du har ret

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:31

hvis du solgte skydespil så syntes jeg din side er god nok.

jeg syntes du skal kigge på dem som virkelig sælger design og få lidt inspiration, en ting du kan være sikker på, er at de gør nok et eller andet rigtigt. giv din side noget lys, nogle bløde former og en hel del organisk look -følg med i udviklingen, din side repræsenterer jo kundernes produkt på en eller anden måde.

hvis jeg var dig så ville jeg lave et helt andet layout, og måske også finde et navn som sparker røv.

jeg har selv lavet en side i flash og jeg har holdt ved at den nok skulle virke. I dag 5 spildte måneder og 40000kr fattigere, er jeg nu igang med at få bygget en side i html. det er ikke den helt samme problematik, men håber du fanger pointen. jeg ville ihvertfald ikke være tryg ved at lægge hverken 500 eller 5000kr hos dig.

sørg for at udnytte dit amino medlemskab til gavn for din fremtid :-) stil alle mulige spørgsmål, tag folk på råds, send gerne mig en pb, hvis du har et eller andet spørgsmål, det kan være jeg har noget at byde ind med :-)

nu har jeg lavet en lang skrivelse, og længden burde bevidne om mit ønske, for dig og din fremtid. så alt er sagt i god mening og med gode hensigter. Jeg kunne jo bare have sagt aj det ser super ud :-)

men det var så min dom, nok fra mig og god søndag

mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)