Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina door to door eller til grænsen !!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gunilla,

Send mig en mail på jan@alpi.dk, så sender jeg alle info til dig.

Vh. Jan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 14:32

Jan Klindt:

Hej Gunilla,

Hvis du selv henter godset på vores lager (Kbh eller Århus havn), kan jeg klare det for 1.400 kr. + moms.
Dette er baseret på søfragt (ca. 30-35 dages transit), og på INCO term FOB Shenzhen.

Sig til hvis det er interessant.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Undskyld men det er da ikke nogen specialt billig pris.  Jeg har lige fået 2 kubikmeter 800 kg vare hjem fra Dalian Kina leveret i lyngby.

samlet pris 1157 kr.   

Mvh

Ravn

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:42

Jan Klindt:

Der er ingen ekstra udgifter!

Der kommer vel forsikring på - så vidt jeg husker (men jeg kan tage fejl), overgår risikoen til køber, når godset kommer ombord?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 14:53

Kirsten E:

Jan Klindt:

Der kommer vel forsikring på - så vidt jeg husker (men jeg kan tage fejl), overgår risikoen til køber, når godset kommer ombord?

Kirsten E:

Jan Klindt:

Det gør der jo kun hvis køber vælger at tegne forsikring! 

Rigtigt mange speditører glemmer at fortælle hvor lidt speditøren dækker hvis der ikke er tegnet en forsikring. 

HUSK altid er tegn en forsikring på "Udvidende Danske Betingelser."

De fleste speditører tager alt for meget for en forsikring, brug istedet et forsikringsselskab normalt vil det kunne gøres for ,012-,016 % af forsikringssummen.

Normalt beregnes forsikringssummen sådan:  Varen pris + transportomkostningen + 10 % imaginær avance.  

Mvh

Ravn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 15:20

Hej Ravn,

Det lyder også som en fornuftig pris, men du skal være opmærksom på hvornår dine vare er afskibet fra Kina?
Rederierne har indført "Emergency Bunker Surcharge" pr. 1. juli, samt "Peak Season Surcharge"  fra d. 1. august.

God weekend.

Vh. Jan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 15:35

Hej Kirsten,

Det kan du have ret i, men forsikring er ikke en direkte ekstra omkostning (det er valgfrit for kunden).
Forsikringen kan tegnes via speditøren, eller direkte hos ens eget forsikringsselskab.

Vh. Jan

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)