Jeg sidder og leger med et online projekt, og dertil vil jeg meget gerne finde mig et andet CMS, end det jeg normalt benytter mig af, da det ikke er velegnet til dette... Det skal være opensource... Krav af systemet er som følger: Man skal kunne oprette en bruger. Brugerne skal kunne kommentere artikler og skrive sammen i forum. Administratore skal kunne skrive artikler og slette indlæg i forum og kommentare fra brugerne. Der skal være mulighed for at udsende nyhedsbrev derfra. Mulighed for selv at lave templates. Siden skal (funktions mæssigt) minde lidt om sider som www.Tweakup.dk og lignende.. Dog på INGEN måde indholdsmæssigt :). Håber der er nogen der har nogle gode forslag :). |
CMS til online projekt.. hvilket er bedst ?..
|
|
|
![]() For at sætte det korrekt op, kræver det indgående kendskab til. .NET og XSLT - men kan man det er det sq en vinder. Kræver selvfølgelig en Windows platform - men du skriver jo ikke hvilket system det skal køre på. Held og lykke med jagten. |
Det er ret nemt at smide reklamer ind. :-) Se evt. http://megalol.dk/ hvor jeg har sat PHPfusion op. |
Mange tak.. Der er da noget at arbejde med nu så ;) |