Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juhuuuuu :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld hvis det virker som spam dette indlæg, men måtte bare lige ud med det.

Igår var min hjemmeside ikke at finde på de første 10 sider i google på nogen af de vigtige søgeord/sætninger. Og det irriterede mig lidt. Så jeg arbejdede hele aftenen på at optimere mine title-tags på mine kategorier og lave lidt om på hvordan de skulle stå. Skaffe et par links rundt omkring i nogen kataloger og skrev et par indlæg i nogen af de blogs jeg følger med i.

Tjekkede mine placeringer igen idag og opdagede til min store overraskelse at jeg var røget op på side 1 i de fleste søgemaskiner, som google etc.

Synes det er vildt at rykke 10 sider på blot én dag.

Men hvor er det dejligt når man virkelig kan se at det hjælper det man laver :) Undskyld men skulle lige ud med det :)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 23:19

Hvad tester vi det med ;)

Thomas Kaarup

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 07:05

Web CEO.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Hvad undskylder du for??? - det er SOPER GODT GÅET, og jeg er i dyb beundring for det du har gjort - for mig er det simpelthen en jungle at finde rundt, jeg fatter det ikkeWink så STOR respekt og TILLYKKE herfraBig SmileYes

Dbh

Sanne

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 12:49

Hej Sanne, vi tog lige et hurtig kig på din hjemmeside, hvis du har lidt kendskab til opbygning af hjemmesider, så skal der ikke meget til for at forøge dine muligheder for en bedre søgemaskine placering.

1) Tilføj de forskellige "meta-tag" i html koden og sørg for at de er unikke på hver enkel side.

< TITLE >Kort beskrivelse af sidens indhold samt siden titel (brug gerne søgeord)< /TITLE>

< META name=”description” content=”Kort beskrivelse af siden” >

< META name=”keywords” content=”Op til 5 søgeord, sørg for at de 5 søgeord også står på siden” >

Faldt over denne hjemmeside, http://op.dk/blog/seo-goer-det-selv/seo-fordele/brug-de-rigtige-meta-tags den vil kunne give dig et lidt bedre overblik.

2) Tilføj dit hjemmeside url på de blogs/forums du besøger, evt. i signaturen som du har gjordt her på amino.

Meget mere skal der ikke til før du vil begynde at se forbedringer i din placering.

Held og lykke og tillykke til Powertrading for de fine resultater.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:20

Hej kim,

Er naesten sikker paa at det er Dewa's skyld at du ligger saa hoejt nuWink, regningen bliver hugget ud i sten, saa glem braendeoven hehe.

Undskyld Aminoer, lige en intern jokeSmile

Med venlig hilsen

Lars

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 13:45

Så så Lars, glem du nu bare den regning Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:53

aplosweb:

Hej Sanne, vi tog lige et hurtig kig på din hjemmeside, hvis du har lidt kendskab til opbygning af hjemmesider, så skal der ikke meget til for at forøge dine muligheder for en bedre søgemaskine placering.

1) Tilføj de forskellige "meta-tag" i html koden og sørg for at de er unikke på hver enkel side.

< TITLE >Kort beskrivelse af sidens indhold samt siden titel (brug gerne søgeord)< /TITLE>

< META name=”description” content=”Kort beskrivelse af siden” >

< META name=”keywords” content=”Op til 5 søgeord, sørg for at de 5 søgeord også står på siden” >

Faldt over denne hjemmeside, http://op.dk/blog/seo-goer-det-selv/seo-fordele/brug-de-rigtige-meta-tags den vil kunne give dig et lidt bedre overblik.

2) Tilføj dit hjemmeside url på de blogs/forums du besøger, evt. i signaturen som du har gjordt her på amino.

Meget mere skal der ikke til før du vil begynde at se forbedringer i din placering.

Held og lykke og tillykke til Powertrading for de fine resultater.

Ved du hvad den optimale længde er på titel og beskrivelse?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:56

Tillykke med fremgangen du har opnået , håber den giver flere kunder , for dette er dog det vigtigste ved søgeordoptimering , har du oplevet flere i kunder ? Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 14:27

Vi holder os normalt til maks. 60 tegn i title tag samt 150 i description hvilket fungere rigtig godt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)