Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man handle med Post DK om prisen?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:

Hmm - jeg har nu modtaget privatbeskeder før, og ifølge mine indstillinger er den sat til, at alle kan sende til mig... Ellers skriv på tybjergmail @ mac.com

Listen findes ik mere på deres website. Lidt underligt, da den altid har ligget der...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Man kan ikke handle med dem om priserne på stor-og maxibreve, med mindre det er masse udsendelser, fx hvis du skal sende 5000 breve på en gang.

Pakker til private har vi ikke nogen af, men jeg ved fra et par af vores kunder, at de ikke kan få priserne ned på disse - men om disse kunder måske ikke sender så mange pakker, og det bare er derfor, ved jeg ikke.

Pakker til erhverv kan du sagtens få ned - de har dog nogle standard prislister de kigger i, alt efter hvor mange pakker du sender om året.
Sælgeren må godt rette lidt i prislisterne, men inden for en vis margen.. Sådan har jeg i hvert fald forstået det.

Jeg har flere gange hørt kunder nævne, at de kunne prutte lidt om prisen for fx afhentning af pakker, eller lign. ekstra ydelser.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:16

Jakodan:

Man kan ikke handle med dem om priserne på stor-og maxibreve, med mindre det er masse udsendelser, fx hvis du skal sende 5000 breve på en gang.

Tak for et godt svar Cool

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:00

Så lige for at komme med en lille opsumering.

Handler du med firmaer, altså B2B, kan du sagtens forhandle prisen. En fingerregel er at det koster det halve at sende til B iforhold til C.

Sender du til private, er det svært at forhandle priser på små pakker, men det er muligt på de størrere.

Korrekt? Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

Handler du med firmaer, altså B2B, kan du sagtens forhandle prisen. En fingerregel er at det koster det halve at sende til B iforhold til C.

Sender du til private, er det svært at forhandle priser på små pakker, men det er muligt på de størrere.

Korrekt? Smile

Ja men er det B2B så overvej DHL, TNT eller UPS...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:13

Fashion-Seller:

Casper Blom:

Korrekt? Smile

Ja men er det B2B så overvej DHL, TNT eller UPS...

Yes :)

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:25

INFO: Møde med Post DK udsat til d. 12., så der går lige en uges tid, før jeg kan fortælle om min egen oplevelse med dem. Har dog efterhånden ikke de store forventninger med vores nuværende volumen.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 18:59

Niels Tybjerg:

INFO: Møde med Post DK udsat til d. 12., så der går lige en uges tid, før jeg kan fortælle om min egen oplevelse med dem. Har dog efterhånden ikke de store forventninger med vores nuværende volumen.

Jeg anbefaler dig at tage kontakt til DHL - her kan du spare mange penge i fragt priser.

Læs evt her: http://www.amino.dk/forums/t/66051.aspx

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 02:39

Nå - så har jeg haft et forholdsvis ufrugtbart møde med Post DK. Der var ikke rigtigt noget at hente ud over noget rabat på eventuel afhentning, men det er så begrænset en besparelse, at det næsten ikke er det værd. Længe leve monopolet

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:02

Niels Tybjerg:

Nå - så har jeg haft et forholdsvis ufrugtbart møde med Post DK. Der var ikke rigtigt noget at hente ud over noget rabat på eventuel afhentning, men det er så begrænset en besparelse, at det næsten ikke er det værd. Længe leve monopolet

Prøv og hiv fat i DHL

Ring;

70 345 345

Eller brug følgende kontaktformular;

http://www.dhl.dk/publish/dk/dk/web/contact.high.html

Håber de kan hjælpe dig med bedre priser...

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)