Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføringsloven paragraf 5

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak til jer 2 andre for også at komme med input. Og ja vores markedsføring ligger lige på grænsen og JEG VED at køberne vil have det på den måde. De ville afsky reklame der var for blød. Det er reklame rettet mod mænd som i nok kan regne ud.

Medieplatformene er alle dem der findes. Da disse virksomheder har stor eksponering blot i kraft af deres brands styrke. Lige i dette her tilfælde er der dog tale om plakater og måske flyers. Men der bliver kørt på alle platforme

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

movement:

Det kunne for eksempel godt være politik, hvor de hele tiden befinder sig på grænsen af injurielovgivningen, men det er det ikke.

Det er sjovt. Det er netop politikere jeg tænkte på, da jeg skrev indlægget: Masser af kasten med mudder uden at fortælle hvad man selv ville gøre for at komme videre.... vel at mærke troværdigt.

Hvis politikere blot lærte hvad god markedsføring er kunne de i den grad blive taget seriøse frem for det vi oplever i medierne.

Men det ved langt de fleste (heldigvis) ikke - selv om de lever af at sælge deres budskaber.

Mvh,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:55

Hej Christian

Jeg har også haft mine moralske overvejelser angående om jeg ville arbejde for dem. Men det er langt mindre dramatisk og fjendsk end politik, det ER virkelig kun drillerier. Men da jeg selv er en peaceloving guy har jeg da haft tankerne, men er kommet frem til den konklusion at vi alle har fordomme om hinanden, også fordomme uden hold i. Fordomme i sig selv kan jo både være gode og dårlige. Men jeg mener at selv de dårlige fordomme kan blive luftet en gang imellem for at få noget luft. Det er selve den tanke ytringsfriheds-deklarationen er bygget på. Giv folk mulighed for at lufte deres mindre heldige fordomme, fordi vi har dem alle, og verdenen vil blive et bedre sted. Tryk avler modtryk osv osv

Og nej jeg gør det ikke for pengene. Penge kan man nemt tjene. At være et helt menneske der rummer både det mørke og det lyse er langt sværere. Men altså jyde - københavner "balladen" er sgu meget sjov, med Århus og Molbo historier og det hele. Det vidst kun de mest snerpede , der føler at der er noget kritisk på spil der

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)