Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyt skidt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag alle amino''er.

Jeg har i fællesskab med bekendte arbejdet på et socialt netværks site, både for erfaringen og det at sige: "Det har vi lavet.".

Jeg må dog indrømme at det er blevet rigtig godt, jeg har ikke selv programmeret mere end 0.50%, så det kan jeg vist godt tillade mig at sige. Jeg har i samme åndedrag lagt mærke til, at der tit kommer masser af konstruktiv kritik herinde fra, hvis man tager skridtet og lavet et indlæg om én af sine projekter. Min pointe: Giv mig noget kritik af den ene eller den anden art! :)

Vi har kørt den i en form for beta i lang tid, imens vi har forsøgt at finde den "rigtige" formel for sitet. Det mener vi/jeg at vi har fundet nu, og derfor sætter vi snart en masse initiativer igang for at tiltrække medlemmer. Jeg mener at sitet har en plads, men hvad mener I?

Det skal naturligvis lige nævnes at jeg ejer det 100%. Sitet er www.junkster.dk

Fyr løs.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:38
Hej Rasmus velkommen blandt Amino folk *S*

Lidt ved første blik så ser det ret godt ud - sender et linkt til din site til min knægt på 16 år *S* så kan han jo få glæde at dit arbejde

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Dato: 31-08-2006 12:25:59 Forfatter:Rasmus Läbel Kalms

Vi har kørt den i en form for beta i lang tid, imens vi har forsøgt at finde den ''rigtige'' formel for sitet. Det mener vi/jeg at vi har fundet nu, og derfor sætter vi snart en masse initiativer igang for at tiltrække medlemmer. Jeg mener at sitet har en plads, men hvad mener I?

Det skal naturligvis lige nævnes at jeg ejer det 100%. Sitet er www.junkster.dk

Hvad med som ét af initiativerne at tillade Yahoo-adresser? Jeg kan huske, at du i en anden tråd, fortalte at de ikke var tilladt. Er det ikke en rimelig stor gruppe at udelukke?

Tilmeldt 28. Aug 06
Skrevet kl. 12:42
Mange tak, hr. Buch - men det er nu ikke kun målrettet imod unge ;)

- og tommy, de ér tilladt, men vi bliver underrettet hver gang en yahoo.com email bliver oprettet. Så tjekker en af os det igennem. Better safe than sorry.

En lille tilføjelse: De er heldigvis nemme at gennemskue, og vi har bedt brugerne holde et vågent øje med det. Hjælp til selvhjælp.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:55
Ser sq fint ud - ung med de unge

Hvorfor ikke Yahoo adresser?

...smid evt bare link til anden tråd.

Tilmeldt 28. Aug 06
Skrevet kl. 13:02
Hehe, tak. Med hensyn til link så gider jeg ikke lige grave tråden frem.

Vi havde problemer med 419 scammers fra Madrid/Afrika, som hovedsageligt benytter sig af Yahoo email adresser. (Vi har 2 brugere udover dem med yahoo.com emailadresser.) Derudover bliver vi jævnligt angrebet af et botnetværk - et spamforsøg. Vi er meget lille, så aner ikke hvorfor den store trafik skal målrettes imod os, men heldigvis har vi en fornuftig server der brækker dem midt over.

Det er nu et generelt problem for de fleste brugerdrevne community sites.

Tilmeldt 28. Aug 06
Skrevet kl. 17:12
Opret gerne en bruger og kommentér funktionaliteten (I kunne faktisk gå hen og vinde en iPod - yay!). Vi arbejder p.t på en langt bedre blog og galleri platform, men derudover - Vi vil have kritik! :)
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:45
Jeg ved ikke om jeg ikke kigge ordentligt efter, men synes ikke der er noget sted,hvor man kan læse hvad sitet går ud på?

Altså fx "Hvad er Junkster.dk?"

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:33
"Siden kan ikke spises"

Æhem Nå

Enten er det min computer der er noget galt med - eller også er der noget galt med dit site

Men jeg kikker da lige ind senere og ser på den

Tilmeldt 28. Aug 06
Skrevet kl. 00:54
Dén har jeg ikke lige tænkt på Lasse. Muligvis en rigtig god idé. :)

- og flyttemanden: Sitet gik ned i morges, wannafind lavede en lille hickup, hehe. Det beklager jeg.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)