Hej,
Mine iværksætter venner og jeg er nu forholdsvist langt i processen med vores side og vil gerne til og have den finpudset, så vi ikke skal koncentrere os om disse små ting længere. Derfor har jeg oprettet dette indlæg for at få et fremragende tilbud :)! Min webshop hedder e-kamera.dk , det er et magento theme fra templatemonster (underordnet, men så er i informeret). Der vil nu komme en lang liste af opgaver jeg skal have klaret på sitet, hvis i ikke kan klare hver og en af opgaverne til UG skal i lade vær med at give mig et tilbud. Jeg forventer et samlet tilbud, dvs. om i bruger 1 time eller 10 timer er jeg ligeglad med, det skal bare været ordnet:
Det er pt det vi skal have fixet, giv os et tilbud. Jeg forventer det tidsmæssigt vil ligge omkring 4-6 timer, såfremt der arbejdes effektivt. Hvis i er uenig må i jo informere mig. Skriv en pm eller besvar her eller lign, med tilbuddet.
Lad vær og skriv hvis i ikke på forhånd har kendskab til magento.
På forhånd tak og hav en god aften. Mvh Nicolai
|
Flere forskellige mindre opgaver på magento site
- 1
Rolig nu!!! Tålmodighed min gode herre! Det tager skam mere end en lille time at skaffe dygtige folk :) Du kan tage fat i mig på mmc@specialhosting.dk hvis det haster. |
Hej Nicolai, Hvis det kan vente til næste uge, vil vi da gerne rette det for dig. Send mig en mail hvis det ok med dig, max 2 dage til opgaven. Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien. Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling. Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign. Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau. Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave. Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider. Ser frem til at høre nærmere dig. Med venlig hilsen Lars Lars@indosoft.dk
|
Hej Nicolai, Jeg har sendt dig en privat besked med en pris på opgaven. Fortsat rigtig god dag!
Mvh Mads |
Hej Nicolai Hvis du endnu ikke har fundet en til opgaven, så er du velkommen til at tage kontakt til os. Vi kan fanges på email contact@aplosweb.com eller tlf +45 50 88 05 02 |