Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere forskellige mindre opgaver på magento site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mine iværksætter venner og jeg er nu forholdsvist langt i processen med vores side og vil gerne til og have den finpudset, så vi ikke skal koncentrere os om disse små ting længere. Derfor har jeg oprettet dette indlæg for at få et fremragende tilbud :)!

Min webshop hedder e-kamera.dk , det er et magento theme fra templatemonster (underordnet, men så er i informeret). Der vil nu komme en lang liste af opgaver jeg skal have klaret på sitet, hvis i ikke kan klare hver og en af opgaverne til UG skal i lade vær med at give mig et tilbud. Jeg forventer et samlet tilbud, dvs. om i bruger 1 time eller 10 timer er jeg ligeglad med, det skal bare været ordnet:

• Vores footer skal færdiggøres, der skal indsættes firmainformationer, og en flot opsætning med alle pbs kort inkl. de der secure payment billeder.
  • I footeren mangler der et lille orange billed efter RSS, det skal ordnes.
  • De forskellige links i footeren fx. "om os", "kundeservice" etc. skal laves ordentligt. Se fx. HER , det er for tæt på div tabelrammen, jeg har prøvet at ordne det tusinde gange, men det fungerer ikke. Det skal se såden HER UD
  • Flere af siderne i footer er jeg ikke tilfredse med, de skal have sammen "looK" som "om os" sitet. Her hentyder jeg til kundeservice og vilkår og betingelser - HER .
  • I footeren skal vi også tilbyde et leksikon. Dvs. hver gang ting kan virke uforståelige for kunden kan de trykke enten på et link under produktet eller nede i footeren og der skal i alfabetisk rækkefølge være en forklaring på de forskellige elementer der gør sig gældende indenfor fotobranchen. Det behøves ikke være så avanceret, "kundeservice" sitet - HER er meget fint, men her opsætningen igen vigtig. Det skal matche med siden ligesom "om os" nogenlunde gør.
  • Når der lægges et produkt i kurven og der trykkes på "min indkøbskurv" (prøv at gør det) står moms ikke direkte under subtotal, der ser tåbeligt ud og skal rykkes ind til venstre.
  • Under specifikationer på produkter står varenummeret som den første, den skal stå som den sidste, under admin i egenskaber kan jeg ikke ændre på dens position. Så det skal også ordnes.
  • Når det trykkes på kamera fx. kan i se at MegaPixel filtreringen er helt af helveds til. Den skal nærmere være opbygget som 10-11, 11-12 eller 10-12, whatever.
  • Når i fx. trykker på tilbehør og der er alle de underkategorier skal man ikke direkte se produkter man kunne vælge imellem dem først ligesom på som på følgende fremragende eksempel: HER
  • Vores forside er vi som udgangspunkt tilfredse med. Tjek den: HER , men vi vil gerne have en ekstra forside så vi evt. kan bytte til en anden når vi bliver trætte af den nuværende. Vi er lidt inspireret af følgende forside HER - dog er denne lidt for lang.
  • En kort men proffessionel vurdering af vores site (skal ikke være særligt udslagsgivende for den samlede pris).

Det er pt det vi skal have fixet, giv os et tilbud. Jeg forventer det tidsmæssigt vil ligge omkring 4-6 timer, såfremt der arbejdes effektivt. Hvis i er uenig må i jo informere mig. Skriv en pm eller besvar her eller lign, med tilbuddet.

Lad vær og skriv hvis i ikke på forhånd har kendskab til magento.

På forhånd tak og hav en god aften.

Mvh

Nicolai

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 00:20
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:55

Rolig nu!!! Tålmodighed min gode herre!

Det tager skam mere end en lille time at skaffe dygtige folk :)

Du kan tage fat i mig på mmc@specialhosting.dk hvis det haster.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 03:04

Er siden åben for salg? For så har I godt nok nogle attraktive priser på visse produkter :-)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:42

Hej Nicolai,

Hvis det kan vente til næste uge, vil vi da gerne rette det for dig. Send mig en mail hvis det ok med dig, max 2 dage til opgaven.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 08:50

Nej vi er ikke åbnet. Det vil du også kunne se hvis du trykker her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Hej Nicolai,

Jeg har sendt dig en privat besked med en pris på opgaven. 

Fortsat rigtig god dag!

Mvh

Mads

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 10:25

Hej Nicolai 

Hvis du endnu ikke har fundet en til opgaven, så er du velkommen til at tage kontakt til os. Vi kan fanges på email contact@aplosweb.com eller tlf +45 50 88 05 02

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 15:45

Der er ikke behov for flere tilbud.

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)