Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side væk i fra google.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et bolk omkring broderier på http://tex-tryk.dk/broderier/ det blev fundet af google et par timer senere men er nu væk.
Jeg laver tag´s for alle mine blogindlæg og tror måske det er der for prøv og søg på google med disse.

Denne bliver ikke fundet mere. Det er den "rigtige"
site:tex-tryk.dk/tag/broderier

Hvis man så søger på den "forkerte" denne bliver fundet.
site:tex-tryk.dk/tag/broderier

Jeg bruger wordpress nogen der kan sige mig hvad jeg gør galt. Og hvad et Indlægstag endelig er ville jeg blive glad, for jeg har jo åbenlyst nok gjort noget for at gøre google sur og vil jo endelig så gerne gøre den glad.

Thomas

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:01

giv til giv tid og hvad du drømte skønt, du skal i sandhed skue. Smile

Thomas, det falder helt sikkert på plads i løbet af nogle dage eller 2-4 uger, hvis bare du sørger for at der er links indtil din nye side.

Der er ikke umiddelbart noget som blokerer for en indeksering, så den skal nok komme igen.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:24

:) så er jeg mere rolig :) kan du sige mig hvad indlægstag er for noget og hvordan man bruger dem. Jeg ved klart nok at det er til og tagge et indlæg men hmm jeg forstår det stadig ikke helt. Jeg kan ikke se at det gør andet end man får en helt masse siger med /tag/ i ? er det rigtig eller ? Hvis det er sådan det er forstår jeg godt at jo flere sider jo flere muligheder for at blive fundet. Men hvad med google er det ikke kopiindhold eller ved google godt hvad /tag/ betyder.
Og til sidst hvis google ved hvad det betyder er der vel heller ikke rigtig noget grung til og lave dem for så bliver de vel ikke særligt godt indexseret eller ?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:42

Tags er vel nærmest det samme som stikord. Kategorierne er kapitler. Man kan slå op i din blog enten via kategorioversigten (kapitellisten) eller man kan bruge stikordsregisteret til at se hvilke sider der handler om en bestemt ting.

Google finder selv ud af det med tags - ingen grund til bekymring der. Hvis du vil kan du med et seo-plugin lade dine tag sider være noindex, men jeg tror ikke det betyder en forskel i praksis.

Tags er til gengæld nyttige når din blog pinger tjenester på nettet. Du kan risikere at få lidt god gratis trafik fra sites som blogbot.dk og lignende hvis du tagger dine indlæg fornuftigt.

Tag højde for at mit svar her er lidt hurtigt og overfladisk, men i praksis anvendeligt i dit tilfælde, skulle jeg mene.  

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:01

Jeg siger super mange tak for dine svar :) det er en ny verden jeg begiver mig ind i og alt hjælp til og forstå denne styrer lige ind. Opfatter det lidt som et computerspil som jeg efter hånden er blevet for gammel til. Så jubii for SEOGAME Det nye spil til voksne :)  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)