Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling ønskes til programmering af hjemmeside til kunde...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har en kunde, der selv sidder og laver hjemmeside i Frontpage - med et mindre heldigt visuelt resultat.

I forbindelse med et branding-oplæg vil jeg gerne anbefale dem et prisvenligt alternativ hertil, men jeg er ikke selv super meget inde i de forskellige platforme, der udbydes.

Det jeg efterlyser er et system, der kan følgende:

- Mulighed for et unikt design, som vi selv udarbejder (Hovedside + 3 versioner af undersider)

- Redigeringsmodul, så de selv kan opdatere siden løbende uden en kæmpe manual. De skal helst være selvkørende efter grundmodulerne er programmerede, så der ikke kommer mange løbende udgifter til vedligehold.

- At vi selv kan putte indhold på hjemmesiden, når de forskellige skabeloner er programmerede.

- Driftsikkerhed er et must.

Der er ikke behov for en webshop. De sælger deres produkter via bestilling over mail / telefon og er ikke interesserede i at starte nogen form for e-handel. Bare deres produkter og øvrige services bliver præsenteret på hjemmesiden i form af billeder, er de glade.

Jeg håber, at I kan komme med et par gode råd til ovenstående - også gerne en pris-idé.

Mange hilsner,

Rikke Boe

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 16:03

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

Hej Rikke

Uden at være helt sikker på at det er den rette løsning, popper et efterhånden meget velkendt ord op i mit hovede - CMS. Det du skal finde er et cms-system, udarbejde (eller få udarbejdet) et template hertil, og give kunden et hurtigt kursus i vedligeholdelse osv. Blandt de førende spillere på dette marked kan nævnes systemer som Wordpress, Joomla!, Drupal og lign. De er gratis - udgivet under GNU licenser (free-to-use-and-modify-yada-yada), og efterhånden så højt udviklede at de kan benyttes af enhver.

Hvis dette lyder som noget, der kunne have interesse, skal du være meget velkommen til at smide mig en e-mail (på adressen mail@simontoerring.dk), så kan jeg hjælpe dig med at finde et billigt og anvendeligt alternativ til frontpage-helvedet :)

MvH

Simon Tørring

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:08

Hej Rikke.

Du er meget velkommen til at kontakte mig via mail den_ras@yahoo.dk
Det du efterlyser er nemt og hurtigt at sætte op, og jeg kan garantere at det er svært at finde mere prisvenligt.

Vh

Dennis

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:12

Hej Rikke,

Jeg synes du skulle prøve at kigge på Joomla, det er gratis og let at gå til. Bare lige en hurtigt råd fra mig..

mvh Kristoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:18

Jeg laver hjemmesider i joomla CMS, og bruger ejer og driver sitet joomlatutorials.dk. Jeg kan i høj grad anbefale at bruge dette CMS, idet de længe opfylder de krav du har sat til sitet.

Forsat god dag.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 16:36

Hej igen Rikke Smile

Jeg vil bare lige sige, jeg har prøvet mange og brugt mange dumme penge på det med hjemmesider, jeg har fundet ud af at lige inden for CMS og programming, der hænger kvalitet og pris som regel sammen.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:56

Selvfølgelig skal der et CMS ind over, og der er efterhånden rigtig mange cms løsninger. Selv har vi valgt at få udviklet vores eget CMS i Cegomedia, således at det passede til vores kunders behov (nøgleord: brugervenligt)

Men der findes også en hel del open soruce alternativer som bestemt også kan gøre jobbet. Dem kan du se nærmere på her. Problemet med mange af dem er dog at de er fyldt med en helt masse funktioner fra standard som oftest slet ikke skal bruges, hvilket gør dem mere avanceret end nødtvenligt for ikke it kyndige personer.

Uden at være helt 100% på projektet vil jeg mene at når i selv kommer med design vil vi en pris ide (hvis i kom til os) være ca. 8.000 kr. for opsætning i vores CMS system. ( vi er ikke de billigeste på markedet, men jeg mener vores pris afspejler det arbejde og den service vi levere) så hvis du skal have fat i en lidt billigere løsning, er det nok nogle af dem som sætter sider op i wordspress eller joomla du skal kigge nærmere på.

Jeg vil anbefale dig at læse mit blogindlæg: "Sådan sparer du penge på webudvikling"  som jeg skrev her inde på amino igår, uanset hvilken leverandør i skal bruge.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:19

Hej Rikke

Jeg håber ikke at det er et krav, at der skal være kræve at man kan programmerer, for at sætte et layout op i det ?

Hvis ikke så er vores system lige noget for dig! Det er lavet så man selv som grafiker/designer helt selv kan sætte et website op, med fuld CMS funktionalitet. På den måde bliver sitet hurtigst færdigt og du kan sikre kvaliteten hele vejen igennem forløbet!

Vi udvikler hele tiden på systemet, og noget af det vi sidder og skruer på pt. er en integration til Photoshop, så man så vidt muligt kan nøjes med at arbejde i de programmer man kender og elsker.

Systemet leveres som Software-as-a-service, hvilket i bund og grund betyder at vi tager os af alt det tekniske, og hvis du eller kunden har nogle problemer så ringer i bare til vores gratis support telefon.

Prisen ligger på 150 kr pr. måned. Der er ingen oprettelse eller det kræver ingen konsulent timer!

Hvis du kunne tænke dig et login, må du meget gerne sende mig en mail på plu@easyflow.dk, så sender jeg et til dig, så kan du lege med systemet og se om det er noget dig. 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:53

Hej Rikke

din opgaver lyder supernemt, dette kan alle lave spørgsmålet er om hvor godt, driftsikkerheden på de sider du nævner afhænger af den server du har dem på.

Kan jeg lokke dig til at ringe så kan vi snakke priser, jeg nægter at lægge mine priser ud på noget forum, derimod syntes det at du har brug for en der låbende kan lægge dine sider op i et lille CMS som alle kan betjene.

Egenligt lyder det som om der er tale om en wholesale med løbende opgaver.

Hilsen Michael

tel 5280 7156

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)