Kære Aminoer, Jeg har en kunde, der selv sidder og laver hjemmeside i Frontpage - med et mindre heldigt visuelt resultat. I forbindelse med et branding-oplæg vil jeg gerne anbefale dem et prisvenligt alternativ hertil, men jeg er ikke selv super meget inde i de forskellige platforme, der udbydes. Det jeg efterlyser er et system, der kan følgende: - Mulighed for et unikt design, som vi selv udarbejder (Hovedside + 3 versioner af undersider) - Redigeringsmodul, så de selv kan opdatere siden løbende uden en kæmpe manual. De skal helst være selvkørende efter grundmodulerne er programmerede, så der ikke kommer mange løbende udgifter til vedligehold. - At vi selv kan putte indhold på hjemmesiden, når de forskellige skabeloner er programmerede. - Driftsikkerhed er et must. Der er ikke behov for en webshop. De sælger deres produkter via bestilling over mail / telefon og er ikke interesserede i at starte nogen form for e-handel. Bare deres produkter og øvrige services bliver præsenteret på hjemmesiden i form af billeder, er de glade. Jeg håber, at I kan komme med et par gode råd til ovenstående - også gerne en pris-idé. Mange hilsner, Rikke Boe |
Hej Rikke.
De her er klart de bedste efter min mening, jeg bruger dem selv, men tag en snak med Patrick Nielsen han kan hjælpe dig
pn@cmplicity.dk | www.cmplicity.dk
cmplicity
Hovedkontor Brøndby:
Nyager 4 - DK-2605 Brøndby
Tlf.: (+45) 82 363 364 - E-mail: info@cmplicity.dk