Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit syn på sagen...

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror at grunden til Jamie Olivers og plastic-lægens succes ligger i det faktum at de var på TV.

Så jeg tror man skal passe på med at sammenligne pærer og bananer.......

Jamie Oliver laver mad som vi selv gør det., - tror vi. At det så i virkeligheden er de færreste der sådan har tiden til at fise på scooter rundt på forskellige markeder, (og så bliver der også lige vist et klip fra Frankrig hvor han henter en gås, - det er TVmagi som vi hurtigt glemmer at vi ikke selv kan), - men hans begejstring smitter jo. Så i virkeligheden husker vi kun en brøkdel, måske får vi smidt lidt peanuts i salaten som vi ikke har prøvet før, - og så laver vi pludselig mad "som Jamie Oliver" og skal selvfølgelig have hans grydesæt og se hans næste udsendelse.

Plastic-fantasik lægen hopper rundt i hawaii-skjorte mens receptionisterne får lavet større bryster mellem telefonopkaldene, og der er ikke én der brækker sig af narkosen, men alle vågner op til chokolade og champagne. BRYSTER er nøgleordet i den udsendelse, (jeg så ingen vorter eller ligtorne som ellers også kunne fjernes på klinikken)  og det er jo så enkelt og simpelt et virkemiddel, at man tror det er løgn. Hvilken kvinde ville ikke have større bryster på de vilkår, og hvilken mand ville ikke kigge med i den udsendelse, og siden sponsorere konen/kærestens bryster. Jeg er ikke lige så overbevist om at min kone kunne lokke mig til at se Q-Pernilles magasin om kærestesorger og parterapi, - men BARE BRYSTER Stick out tongue 

Der er altså tale om forskellige virkemidler, og ligesom jeg ville have fortalt dette på en levende måde med mimik og fagter, må du man nu nøjes med det skrevne ord, - og så falder ét virkemiddel fra, - nemlig gestikulering/mimik. Victor Borges humor er et godt eksempel på noget der ikke er morsomt, hvis det skal læses.

/Michael

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)